kvinders ansvar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.809 visninger
35 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

TNBC

Jeg ved ikke om jeg kan forklare det her, men jeg prøver.
Er det kvinders ansvar at klæ sig feminemt for manden, så ikke han ikke har lyst til at være sammen med andre?
Det kom efter en snak om at jeg overvejer at blive korthåret igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

grinny

Jeg vil sige nej!

Det er ikke altid jeg har sminke på, og jeg har også slaskeweekend en gang imellem og det kan aldrig blive en "undskyldning" for at være sammen med en anden! 

Anmeld

25. januar 2013

FrkZier

Yurie skriver:

Er det kvinders ansvar at klæ sig feminemt for manden, så ikke han ikke har lyst til at være sammen med andre?

nej det vil aldrig være kvindes ansvar at sørge for hendes mand ikke har lyst til andre!

men synes dog stadig at man skal gøre lidt ud af sig selv osv, selvom man har været i lang varrigt forhold

- meeeeeen.. man kan da sagtens være feminin bare fordi man er korthåret?

Anmeld

25. januar 2013

Fenja09

Vil starte ud med at sige, at kvinder med kort hår i den grad kan være feminine. Det handler om udstråling, ikke om hår

Jeg vil ikke sige at det er et ansvar - det kommer vel an på hvem man er som kvinde. Nogle kvinder er ultra feminine selv i jeans og skovmandsskjorte og andre skal have kjole på med udskæring og høje hæle. Det er en meget individuel ting. Jeg tror på, at når man kommer i forhold og har en tendens til at gå rundt i nattøj hele weekenden, så kan det godt være at man lige skal oppe sig lidt og gøre lidt ud af sig selv - ikke for manden, men for ens egen skyld og parforholdet.

Der er kun en der bærer ansvaret ved utroskab, og det er den der gør det!

/Fenja

Anmeld

25. januar 2013

Mettefpigen

Nej det er det ikk! Hvis en mand vælger en kvinde så er det hele han vælger :-) og omvendt....

Anmeld

25. januar 2013

TNBC

grinny skriver:

Jeg vil sige nej!

Det er ikke altid jeg har sminke på, og jeg har også slaskeweekend en gang imellem og det kan aldrig blive en "undskyldning" for at være sammen med en anden! 

Præcis. Altså jeg bestemmer selv hvad jeg går i. Og jeg vil hellere ikke bestemme hvad han skal have på. Man skal jo ikke lave om på hinanden.

Anmeld

25. januar 2013

mrhl

Nej det er det bestemt ikke!

Og som jeg så en anden også skrev, kan en kvinde sagtens se feminin ud med kort hår

Anmeld

25. januar 2013

B&J

så skulle min fyr vist have sig en anden kvinde hvis det var sådan.... men nej det er ikke kvinden ansvar overhovede, men som de andre skriver der er jo stor forskeld, og nogle kvinder er jo død sexet med kort hår

Anmeld

25. januar 2013

grinny

Yurie skriver:

Præcis. Altså jeg bestemmer selv hvad jeg går i. Og jeg vil hellere ikke bestemme hvad han skal have på. Man skal jo ikke lave om på hinanden.

Selvfølgelig gør du da det! Og ham ligeså

Hvis jeg en dag ikke gider "dulle mig op", jamen så gør jeg det ikke, og det kommer min kæreste aldrig nogensinde til at bestemme. Det er jo ikke fordi man går rundt og ligner en trold, man har måske noget mere behageligt på 

Anmeld

25. januar 2013

A&F

Det kan aldrig være en kvindes ansvar at manden er utro . Dog tror jeg på, at for at bevare tiltrækningen mellem hinanden, er det vigtigt at gøre noget for at vedligeholde det- både som mand og kvinde.  Vi er skabt visuelle , især mænd . Selvfølgelig kan man ikke se lækker ud hele tiden, men det er noget jeg synes man skal tænke på. Det for let at komme ind i en rutine, have travlt, tænke på børn, være træt osv, og derfor glemmer mange hvordan de plejede at fange deres partners interesse. Der skal holdes liv i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.