Hej,
Jeg tror jeg vil vælge at gå en lille smule imod strømmen..
Men lad mig først slå fast, den som er utro har selv valgt det, og det kan ikke blive den andens ansvar... Og dog! Jeg har set forhold, hvor kvinden i starten af forholdet, var levende, spændene, attraktiv og gjorde noget ud af sig selv, for derefter at visne til en dårlig kopi af sig af selv, gerne efter parret havde fået børn. Og det kan der selvfølgelig være utrolig mange grunde til, for jeg ved selv hvor hårdt presset man kan være af moderrollen indimellem, men jeg tænker at det ikke tager forfærdelig lang tid, at skifte de slidte joggingbukser ud med et par jeans, og skifte den udslidte bluse ud med en smart og bekvemt bluse, sætte håret, og ligge blot en streg og lidt marsara.. Og wupti, så ser man altså bare en hel del bedre ud.. At læse nyhederne tager ikke lang tid, uanset om man er på barsel, på job eller ledig, og på den måde vil man altid kunne finde nogle gode samtale emner, man kan debattere og tale med sin partner om..
Der hvor jeg vil hen er, at man er ikke ansvarlig for den andes utroskab, men man skal selv sørge for at holde spændingen og kærligheden ved lige, ellers risikere man at partneren smutter.. Og det kan jeg faktisk godt forstå! Men man skal så også huske at det går begge veje..
Så JA det er dit ansvar at din mand bliver ved med at finde dig attraktiv, men det mener jeg nu sagtens man kan være med kort hår. Ligesom det er din mands ansvar, at du bliver ved med at finde ham attraktiv.. Man kan ikke blot lade stå til, og sige, du SKAL elske og finde mig attraktiv, for det skal man ikke..
Kh Mom
Anmeld