Jeg hopper med på at det ikke er kvindens ansvar at manden vælger at være utro..
men på den anden side kan jeg altså godt se at hvis manden har forelsket sig i en der normalt går op i sig selv, og generelt holder sig godt, så kan jeg på et eller andet plan godt forstå hvis han bliver lidt skidt, hvis hun pludselig bare bliver aldeles ligeglad med sig selv og tager 30kg på sådan vupti.
-og her snakker jeg ikke om umiddelbar babyvægt, og det at man kan have dage hvor man bare krammer sine jogginbukser, og ikke gider make up. Sådanne dage kan alle ha´.. Det er først hvis det bliver dessideret "hverdag"
men så kunne man jo tage en snak om det, eller vælge at det gider man ikke være med til, og simpelthen gå fra hinanden. Det er ikke en undskyldning for utroskab.
-og den gælder begge veje. Hvis jeg forelsker mig i en relativt flot fyr, så forventer jeg altså osse at han ikke bare tager 20kg på, begynder at klæde sig ad H til, og gror et kæmpe monobryn. Det ville bare ikke passe ind i min livsstil.
-og det er meget muligt at jeg får hug for det, men så får jeg i det mindste hug for at være ærlig.
Anmeld