Hvad er dine fejl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

tarkoflen

Dinna88 skriver:

Hjemme ved os rydder jeg op konstant, fordi vi har 50 kvm. Og hvis der er bare det mindste rod, så ligner det, at der er sprængt en bombe! Så jeg synes det er helt legalt at skylde skylden på pladsmangel

Ja alt ligner rod (og det er det jo helt sikkert ikke ) men det er svært at holde rigitg meget orden på 58 kvm! Det er jo ikke ligefrem fordi man vælter sig i opbevaringsplads! Altså ud over under sengen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

tarkoflen

AalborgPigen skriver:

Jeg er sikker på at alt det kaffeudstyr bør påtage sige noget af skylden !!

Du har helt ret! Og især i stue og soveværelse, der er det også alt kaffegrejets skyld

Anmeld

26. januar 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hvad er dine fejl og mangler?

Det minder lidt om hemmelighedstråden, men her er det dog bare dine egne fejl og mangler jeg gerne vil høre om...

Så kom med dem, det er naturligvis tilladt at svare anonymt...

Kommer nok an på hvem du spørger :0) men ting jeg ville ønske jeg var bedre til er bla at ringe til og besøge familie og venner... Gudskelov ved de alle at jeg elsker dem og ikke kunne undvære dem... Jeg bekymrer mig altfor meget om mit arbejde og selvom jeg burde lægge det fra mig når jeg går ud af døren, har jeg meget svært ved det. Er som mange andre også kontrolfreak, men ikke på en måde der generer andre - det er bare svært for mig hvis jeg ikke ved præcis hvad fremtiden bringer så jeg kan forberede mig. Elsker dog uanmeldte gæster, da de der kan finde på at dukke op godt ved at jeg ikke er perfekt og at jeg nogen gange ligner lort - og hjemmet ligeså. Jeg elsker at lave mad, men hader at rydde op bagefter... Elsker at ordne vasketøj, men kan ikke fordrage gulvvask...

Anmeld

26. januar 2013

hautecouture

Anonym skriver:

Jamen jeg kan godt starte ud

Jeg er doven.

Jeg bider negle.

Jeg spiser mange ting som jeg ved ikke er sunde for mig.

Jeg er ryger.

Jeg roder, men elsker at bo rent.

Jeg bruger penge på ting jeg ved ikke er nødvendige.

Jeg taler ofte uden at tænke mig om.

Din tur

Bortset fra rygningen, så er det som TAGET ud ad min mund... Lidt skræmmende faktisk

Anmeld

26. januar 2013

TeamRocket

Jeg lider af både mindreværd og storhedsvanvid.
Jeg er hysterisk, bedrevidende og kan ikke undskylde.
Jeg har svært ved at styrer mit temperament.
Jeg føler oftere dårlig samvittighed over for mine børn end jeg føler jeg er en god mor.
Jeg ryger ud af køkkenvinduet.
Mit hjerte er knust, hvilket er min egen fejl- jeg skulle aldrig have givet ham chancen for at såre mig igen.

Anmeld

26. januar 2013

Anonym

- Jeg har for let ved at være hissig

- Jeg har for let for at prioritere husarbejde mm foran hyggetid med ungerne

- Jeg spiser alt for meget sukker og forsøger at skjule det for familie og venner

- Jeg har let for at bebrejde manden for hans fejl men er slet ikke god til at takle det, hvis kritikken går den anden vej.

Anmeld

26. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dinna88 skriver:

hahaha, min værste må være....... Jeg HADER når vi har haft gæster, og de ikke sætter puderne ordentligt i sofaen. 

Ej, jeg har MANGE fejl og mangler, men hvorfor fokusere på dem?  

Du må virkelig HADE, når vi har været der så. For jeg har da aldrig tænkt på at sætte puderne rigtigt 

Til ts: Jeg har ingen fejl, jeg er PERFEKT 

Ej pjat jeg har masser af fejl og mangler, som jeg er udemærket klar over, men som ikke bliver ændret af at skrive dem her. De fleste har jeg ikke tænkt mig at ændre på, da de er en del af hvem jeg er 

Anmeld

26. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Jeg er også et mega rodehovde! Og jeg hader uanmeldte gæster pga det!!

Jeg når næsten aldrig at ligge vasketøj sammen, hvilket resultere i en kæmpe bunke, der ka tá en time at ligge sammen.

Jeg drikker alt for meget cola! Og sikkert mange andre ting! Vh stine

Det kunne være mig, der skrev det der (med undtagelse af colaen) 

Jeg har opgivet at lægge tøj sammen. Rent tøj har dets plads i bjerget på bordet i badeværelset, og det kommer sjældent videre (nogle gange bliver det stuvet sammen i et skab, hvis jeg får gæster, der vil tænke dårligt om det )

Anmeld

26. januar 2013

Laulund87

PT skriver:

Du må virkelig HADE, når vi har været der så. For jeg har da aldrig tænkt på at sætte puderne rigtigt 

Til ts: Jeg har ingen fejl, jeg er PERFEKT 

Ej pjat jeg har masser af fejl og mangler, som jeg er udemærket klar over, men som ikke bliver ændret af at skrive dem her. De fleste har jeg ikke tænkt mig at ændre på, da de er en del af hvem jeg er 

Vi kan lave en aftale om at fra nu af når vi er på besøg hos Christina så roder vi helt vildt i puderne og smider dem endda ned på gulvet åh åh

Anmeld

26. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
PT skriver:

Det kunne være mig, der skrev det der (med undtagelse af colaen) 

Jeg har opgivet at lægge tøj sammen. Rent tøj har dets plads i bjerget på bordet i badeværelset, og det kommer sjældent videre (nogle gange bliver det stuvet sammen i et skab, hvis jeg får gæster, der vil tænke dårligt om det )

Jeps vi køre også tit bare med en bunke ( bjerg ) med rent tøj, som så bliver lagt sammen hvis vi får gæster! Til mit " forsvar" ska det så lige tilføjes at vi har mere tøj end vi har skabsplads

Og vi har jo SLET ik nok tøj.... Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.