Hvad er dine fejl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

Benjamins'mor

Jeg er ryger.

Jeg kan til tider have svært ved at snakke pænt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

mariamiss6

Jeg er med alderen blevet ekstremt utålmodig. 

jeg snakker alt for meget, og kan køre i det samme emne i hundrede år, og ender med at ahev snakket i så lang tid at jeg ikke helt kan huske hvad det egentlig var jeg ville sige, og omjeg mon har fået forklaret det rigtigt.

Jeg er SUPER dårlig til alt det der feminine med cremer og make-up og jeg ved ikke hvad. Hvilket betyder at jeg bare ligner udskidt æblegrød, og altid har gjort det hehe....

Jeg ryger MEGET!

Jeg kommer ret hurtigt til at snerre af folk, det er svært for mig at skjule det hvis jeg er utålmodig eller irriteret - især mine børn og min mor kommer jeg nemt til at snerre af. 

Jeg husker af røvens til, og glemmer derfor ofte aftaler, eller har ikke helt styr på hvad der skal ske hvornår. Og i tilsagn er jeg en spadser til at huske det der med kalendere, så de hjælper ikke engang selvom jeg faktisk har en der ligger fremme, i håb om at jeg lærer at bruge den en dag

Jeg er absolut IKKE en haj i et køkken, tværtimod, og i øvrigt KEDER det mig at lave mad, så jeg er mest til pasta og bearnaise sovs, og noget der kan krydres og smides i ovnen, uden yderligere forberedelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.