Hvad er dine fejl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

Dinna88

Anonym skriver:

Fordi det er godt at se ens fejl for at man kan rette på dem

Det er ikke alle fejl man nødvendigvis tænker over, før man tænker over dem sådan rigtigt og skal være ærlig overfor sig selv

Puha, jeg er ganske klar over mine.  Jeg er virkelig en kæmpe fjols på visse områder. Men jeg ved ikke...... Måske kender jeg bare mig selv rigtig godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Kløver

modesty skriver:

Jeg er for god til at kritisere min mand.

Jeg taler nogle gange før jeg tænker.

Jeg er alt for ofte sikker på at jeg har ret og de andre tager fejl.

Uh tale før man tænker, den kan jeg helt sikkert også tilføje

Anmeld

25. januar 2013

Anonym

Jeg er et rodehoved, hvilket tit irriterer min kæreste.

Jeg elsker slik, kage og chokolade og har svært ved at stoppe hvis først jeg er gået igang med det.

Jeg flirter nok lidt for meget når jeg er fuld og til fest uden kæresten.

Jeg kan være frygtelig stædig, også selvom jeg godt er klar over (eller det går op for) at det ikke er mig der har ret alligevel.

Jeg er konfliktsky og har en tendens til at være "passiv-aggressiv" i stedet for.

Jeg foretrækker at når jeg vil have noget gjort, så bliver det gjort med det samme. Jeg hader at vente bare en halv time på at noget bliver ordnet. Hvis kæresten siger "det ordner jeg" og ikke går igang med det samme, ender jeg tit med selv at ordne eller i hvert fald gå igang med, hvad der nu skulle gøres...

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Puha, jeg er ganske klar over mine.  Jeg er virkelig en kæmpe fjols på visse områder. Men jeg ved ikke...... Måske kender jeg bare mig selv rigtig godt?

Det kan godt være, det synes jeg også selv jeg gør..

Men nogle gange er det godt at blive reminded om at man ikke er helt uden fejl så man kan tænke over at andre måske har ligeså mange fejl og man derfor kan være en smule mere tilgivende overfor andres fejl

Anmeld

25. januar 2013

Dinna88

Anonym skriver:

Det kan godt være, det synes jeg også selv jeg gør..

Men nogle gange er det godt at blive reminded om at man ikke er helt uden fejl så man kan tænke over at andre måske har ligeså mange fejl og man derfor kan være en smule mere tilgivende overfor andres fejl

Det er jeg helt enig med dig i! Det er (ofte) meget nemmere at tilgive og forstå, hvis man fejer for egen dør først.

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Det er jeg helt enig med dig i! Det er (ofte) meget nemmere at tilgive og forstå, hvis man fejer for egen dør først.

Anmeld

25. januar 2013

tarkoflen

Jeg er et rodehovede, selvom jeg faktisk godt kan lide, at der er ryddet op... Jeg giver p.t. vores lille toværelses skylden, meeen det er nok ikke kun dens skyld

Jeg HADER uventede gæster! Bliver så utrolig irriteret over, at folk ikke lige kan ringe en halv time i forvejen!

Jeg vil helst have gjort tingene på min måde, når det passer mig... Meeen det er jo ikke altid muligt, og slet ikke lige nu, hvor jeg er gravid, det er bare ikke til at male selv!

Anmeld

25. januar 2013

Dinna88

tarkoflen skriver:

Jeg er et rodehovede, selvom jeg faktisk godt kan lide, at der er ryddet op... Jeg giver p.t. vores lille toværelses skylden, meeen det er nok ikke kun dens skyld

Jeg HADER uventede gæster! Bliver så utrolig irriteret over, at folk ikke lige kan ringe en halv time i forvejen!

Jeg vil helst have gjort tingene på min måde, når det passer mig... Meeen det er jo ikke altid muligt, og slet ikke lige nu, hvor jeg er gravid, det er bare ikke til at male selv!

Hjemme ved os rydder jeg op konstant, fordi vi har 50 kvm. Og hvis der er bare det mindste rod, så ligner det, at der er sprængt en bombe! Så jeg synes det er helt legalt at skylde skylden på pladsmangel

Anmeld

25. januar 2013

Anonym

Anonym skriver:

Hvad er dine fejl og mangler?

Det minder lidt om hemmelighedstråden, men her er det dog bare dine egne fejl og mangler jeg gerne vil høre om...

Så kom med dem, det er naturligvis tilladt at svare anonymt...

Jeg ryger selvom jeg er gravid men prøv at stoppe
Jeg er ordblind og det skammer jeg mig over
Jeg elsker at forkæle min kæreste men er dårlig til at blive forkælet
Jeg har ikke lyst til at aflevere min søn i DP da jeg synes der er for langt

Anmeld

25. januar 2013

lottemusen

At bilde mig selv ind, at andre tænker dårligt om mig

At være negativ og brokke mig (især over min mand)

At være doven og ikke kunne tage mig sammen til ting.

Men jeg arbejder på sagen... det kan kun blive bedre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.