Hvad er dine fejl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.585 visninger
51 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. januar 2013

Anonym trådstarter

Hvad er dine fejl og mangler?

Det minder lidt om hemmelighedstråden, men her er det dog bare dine egne fejl og mangler jeg gerne vil høre om...

Så kom med dem, det er naturligvis tilladt at svare anonymt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Tullepoder

Hvad er dine fejl og mangler

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

Tullepoder skriver:

Hvad er dine fejl og mangler

Jamen jeg kan godt starte ud

Jeg er doven.

Jeg bider negle.

Jeg spiser mange ting som jeg ved ikke er sunde for mig.

Jeg er ryger.

Jeg roder, men elsker at bo rent.

Jeg bruger penge på ting jeg ved ikke er nødvendige.

Jeg taler ofte uden at tænke mig om.

Din tur

Anmeld

25. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Hvad er dine fejl og mangler?

Det minder lidt om hemmelighedstråden, men her er det dog bare dine egne fejl og mangler jeg gerne vil høre om...

Så kom med dem, det er naturligvis tilladt at svare anonymt...

Mangler tålmodighed og kan godt bliver ret så irriteret hvis tingene ikke lige sker hurtig nok - ja eller hvis tingene ikke er som jeg vil have dem 

Jeg er kontrolfreak og vil gerne styre så meget som muligt, men det er igen fordi at jeg vil have gjort ting hurtigst muligt - kan ikke se hvorfor man skal vente til sidste minut.

- Men samtidig så syntes jeg det er gode egenskaber faktisk, der bliver aldrig glemt noget og der er altid orden på tingene  Jeg kan altid finde kvitteringerne og fortælle hvor tingene står  hehe

En aboslut dum ting er at jeg tit taler uden at tænke  Men det syntes jeg så at jeg er ved at få styr på, det eneste er så bare at pga det er jeg blevet mere stille hvor jeg ellers plejer at snakke som et vandfald. Er jo bange for at sige noget forkert  hihi

Anmeld

25. januar 2013

Valle81

Jeg har ikke noget stop-gen, når det kommer til slik og Cola. Så der kommer alt for meget af det i min mund:0)

Jeg kan blive helt rødglødende, hvis jeg når at blive for sulten. Så skal der intet til før jeg kommer til at hidse mig helt unødigt op:0)

Jeg vejer for meget.

Jeg går ofte med nylonstrømper, og det synes mine tæer og sko ikke om, så jeg får sure tæer:0)

Jeg hader, når min mand laver mad, og det ikke smager på min måde.............den er slem.

Og mange mange flere

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Jeg har ikke noget stop-gen, når det kommer til slik og Cola. Så der kommer alt for meget af det i min mund:0)

Jeg kan blive helt rødglødende, hvis jeg når at blive for sulten. Så skal der intet til før jeg kommer til at hidse mig helt unødigt op:0)

Jeg vejer for meget.

Jeg går ofte med nylonstrømper, og det synes mine tæer og sko ikke om, så jeg får sure tæer:0)

Jeg hader, når min mand laver mad, og det ikke smager på min måde.............den er slem.

Og mange mange flere

Jeg har det på samme måde, min mand må ganske enkelt ikke lave mad herhjemme fordi jeg synes han er en dårlig kok. Det er virkelig synd for ham, for han elsker at lave mad.

Anmeld

25. januar 2013

modesty

Jeg er for god til at kritisere min mand.

Jeg taler nogle gange før jeg tænker.

Jeg er alt for ofte sikker på at jeg har ret og de andre tager fejl.

Anmeld

25. januar 2013

Dinna88

hahaha, min værste må være....... Jeg HADER når vi har haft gæster, og de ikke sætter puderne ordentligt i sofaen. 

Ej, jeg har MANGE fejl og mangler, men hvorfor fokusere på dem?  

Anmeld

25. januar 2013

Anonym trådstarter

hahaha, min værste må være....... Jeg HADER når vi har haft gæster, og de ikke sætter puderne ordentligt i sofaen. 

Ej, jeg har MANGE fejl og mangler, men hvorfor fokusere på dem?  

Fordi det er godt at se ens fejl for at man kan rette på dem

Det er ikke alle fejl man nødvendigvis tænker over, før man tænker over dem sådan rigtigt og skal være ærlig overfor sig selv

Anmeld

25. januar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Jamen jeg kan godt starte ud

Jeg er doven.

Jeg bider negle.

Jeg spiser mange ting som jeg ved ikke er sunde for mig.

Jeg er ryger.

Jeg roder, men elsker at bo rent.

Jeg bruger penge på ting jeg ved ikke er nødvendige.

Jeg taler ofte uden at tænke mig om.

Din tur

Drikker aaaalt for meget cola,
bruger for mange penge på ungerne og forsømmer mig selv
god til at rode, selvom jeg prøver ikke at rode ( tror efterhånden jeg er forfulgt af små rodenisser)
vil ofte hellere hygge lidt ekstra med ungerne eller lege med eller se min datter møffe rundt på gulvet mens storebror er i dagpleje selvom jeg burde gøre rent, så her er ikke helt så klinisk som jeg kunne ønske
handler alt for mange spontane ting, så vi pludselig har feks fryseren mere end fyldt eller 20 dåser flåede tomater
Kan ikke tage mig sammen til at starte i min ny medicin og dertilhørende kur så jeg kan få tabt de 35 kg
Mega skruk og glæder mig når vi engang skal have en mere selvom min søn bliver 2 om 5 dage og min datter er 9 mdr
Græder og hyler ofte når jeg er alene af glæde over hvor dejlige børn jeg har og hvor heldig jeg føler mig, virker lidt fjollet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.