Religion? Hvad tror du på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.014 visninger
38 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

Merii

Hvad tror du på og hvorfor. ?Hvis du ikke tror på noget begrund hvorfor?Er der beviser for at det er den rigtige tro?Livet efter døden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Ka+Ma=Be

Jeg tror på naturvidenskab, evolution og naturlig selektion.

Jeg er ateist, om man vil

Anmeld

23. januar 2013

Mettefpigen

Jeg tror ikk rigtig på noget... Jeg har ikk rigtig læst om de forskellige religioner, så derfor har jeg lidt svært ved at tro på nogle af dem....

Anmeld

23. januar 2013

Mettefpigen

Hov jaa livet efter døden.... Jeg tror på "spøgelser" så noget må der ske efter døden....

Anmeld

23. januar 2013

TNBC

Merii skriver:

Hvad tror du på og hvorfor. ?Hvis du ikke tror på noget begrund hvorfor?Er der beviser for at det er den rigtige tro?Livet efter døden?

Ikke rigtig noget... Eller jo engle og spøgelser.

Anmeld

24. januar 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Absolut ingenting... Når man dør, så slukkes lyset, og bum!

Anmeld

24. januar 2013

Victoria2013

Moder Natur/Jord... thi hende kan jeg se, lige udenfor vinduet. Da jeg var teenager studerede jeg wicca rigtig meget, men vil ikke kalde mig wicca i dag. Foretrækker bare "hedning", for jeg er jo heller ikke asatro, jeg er bare lidt min egen og meget glad for naturen. Jeg tror på magi og at der er meget mere mellem himmel og jord, end det vi lige kan se til hverdag

Jeg syntes alle religioner har et eller andet godt i sig og der er også altid noget jeg ikke er enig i. Så vil ikke bekende mig til det ene eller det andet. Jeg er dog døbt og konfirmeret, men dengang tænkte jeg ikke så meget over det med tro endnu faktisk

Anmeld

24. januar 2013

wamse

Jeg tror ikke på en Gud, for hvorfor skulle h*n så tillade alle de slemme ting der sker i verden

Jeg tror på, at når vi dør, så bliver vi til partikler, og bliver til en del af jordens ilt, jord og vand. Ikke at vores ånd får eller har en bevidsthed om det, men vores sjæl opløses.

Jeg tror på mennesket i alt vores mangfoldighed

Anmeld

24. januar 2013

baby012

Jeg er ateist  

tror på videnskaben.. Tror på det jeg kan se, høre, føle, eller smage.

ved ikke hvorfor jeg gør det.. har vel en dårlig fantasi  

Anmeld

24. januar 2013

B&J

Jeg tror ikke på noget som helst kan ikke tro på noget som lyder så overdrevet og mærkeligt.....

døden ja ved ikke hvad jeg skal tro der, for jeg ved det ikke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.