Update og billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

LilleChelle

christina92 skriver:

Ja jeg håber også hun bliver ved med at gide at ligge der og spise

Er bare heller ikke klar til andet! Hun er 6 måneder allerede om 1 måned og 4 dage  Hvor blev tiden af!?

Ja - det tænker jeg også. Her er bassen 4 måneder om 2 dage .. Hvor er tiden blevet af ?  

Men ja - her elsker vi at hygge med amningen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

christina92

LilleChelle skriver:

Ja - det tænker jeg også. Her er bassen 4 måneder om 2 dage .. Hvor er tiden blevet af ?  

Men ja - her elsker vi at hygge med amningen  

Ja kan slet ikke forstå det!!

Og ja gud hvor er det skønt! Den bedste og hyggeligste tid når de ligger der og smasker!

Anmeld

18. februar 2013

Asta&Alfred

christina92 skriver:

Hej folkens

Så blev Carolina 4 måneder Utrolig som tiden er fløjet afsted!

Hun vejer nu 5660g og måler 63 cm. Hun spræller, smiler og sludre dagen lang  Hun har dog den dårlige vane at lave stort i badet men ellers er alt godt  

Farmand blev færdig uddannet i mandags så vi nyder at stressen er ovre!

Vi er også ved at være klar til  barnedåben. Ville lige vise billedet der skal uden på "menu folderen" der skal ligge ved hver kuvert.

Jeg har besluttet at fortsætte amningen til hun er 6 måneder, føler hverken mig eller Carolina er klar. Det møder dog ikke stor opbakning hos familien som ikke forstår at jeg ikke straks vil igang med grød. Men det er jo heldigvis vores beslutning og vores barn.

Undskyld det blev lidt langt, der var bare meget der lige skulle fortælles

Sikke en fin lille prinsesse:-)

Anmeld

18. februar 2013

LilleChelle

christina92 skriver:

Ja kan slet ikke forstå det!!

Og ja gud hvor er det skønt! Den bedste og hyggeligste tid når de ligger der og smasker!

Ja for pokker .. Det er med at nyde det så længe det varer

Anmeld

18. februar 2013

bøllen

christina92 skriver:

Hej folkens

Så blev Carolina 4 måneder Utrolig som tiden er fløjet afsted!

Hun vejer nu 5660g og måler 63 cm. Hun spræller, smiler og sludre dagen lang  Hun har dog den dårlige vane at lave stort i badet men ellers er alt godt  

Farmand blev færdig uddannet i mandags så vi nyder at stressen er ovre!

Vi er også ved at være klar til  barnedåben. Ville lige vise billedet der skal uden på "menu folderen" der skal ligge ved hver kuvert.

Jeg har besluttet at fortsætte amningen til hun er 6 måneder, føler hverken mig eller Carolina er klar. Det møder dog ikke stor opbakning hos familien som ikke forstår at jeg ikke straks vil igang med grød. Men det er jo heldigvis vores beslutning og vores barn.

Undskyld det blev lidt langt, der var bare meget der lige skulle fortælles

Ej så sødt det er, super billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.