Update og billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

christina92

Guldimaven skriver:

Hvor er hun sød.

Du skal endelig amme så længe du kan, syntes det er en super beslutning.  Ammede selv min dreng til han var 6 mdr.

Og min familie kunne heller ikke altid forstå, hvorfor han ikke skulle have lov at smage før, men jeg syntes det er den bedste beslutning jeg har taget!

Tak!

Jeg føler jo også det er den rigtige beslutning så må jo bare stå imod og holde ved!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

christina92

Lilje82 skriver:

Nåååååårh hvor er hun bare en lille smuksak  

Glæd du dig bare over I kan amme og det stadig er nok, de bliver hurtigt nok store i forvejen, og ja, det er heldigvis dit barn og dit valg  (Og jeg misunder dig, havde nemlig slet ingen mælk selv)

Ja jeg er bare slet ikke klar til at give slip på det samvær vi har! Ved godt overgangen tager tid, men er bare slet ikke klar!

Jeg er også SÅ glad for det går så godt med amningen så ser ingen grund til at stoppe

Anmeld

22. januar 2013

B&J

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej hvor er hun en lille solstråle

og hvor er det bare fantastisk i kan det med amningen så længe

Anmeld

22. januar 2013

BigHope13

Hold da op et fantastisk billede hvor ser hun dog bedårende ud.
Og du skal da bare amme så længe du og din datter vil.

Anmeld

22. januar 2013

MortilElias2010

christina92 skriver:

Hej folkens

Så blev Carolina 4 måneder Utrolig som tiden er fløjet afsted!

Hun vejer nu 5660g og måler 63 cm. Hun spræller, smiler og sludre dagen lang  Hun har dog den dårlige vane at lave stort i badet men ellers er alt godt  

Farmand blev færdig uddannet i mandags så vi nyder at stressen er ovre!

Vi er også ved at være klar til  barnedåben. Ville lige vise billedet der skal uden på "menu folderen" der skal ligge ved hver kuvert.

Jeg har besluttet at fortsætte amningen til hun er 6 måneder, føler hverken mig eller Carolina er klar. Det møder dog ikke stor opbakning hos familien som ikke forstår at jeg ikke straks vil igang med grød. Men det er jo heldigvis vores beslutning og vores barn.

Undskyld det blev lidt langt, der var bare meget der lige skulle fortælles

Hun er da rigtig nok en lille godbid 

Anmeld

22. januar 2013

M (:

christina92 skriver:

Hej folkens

Så blev Carolina 4 måneder Utrolig som tiden er fløjet afsted!

Hun vejer nu 5660g og måler 63 cm. Hun spræller, smiler og sludre dagen lang  Hun har dog den dårlige vane at lave stort i badet men ellers er alt godt  

Farmand blev færdig uddannet i mandags så vi nyder at stressen er ovre!

Vi er også ved at være klar til  barnedåben. Ville lige vise billedet der skal uden på "menu folderen" der skal ligge ved hver kuvert.

Jeg har besluttet at fortsætte amningen til hun er 6 måneder, føler hverken mig eller Carolina er klar. Det møder dog ikke stor opbakning hos familien som ikke forstår at jeg ikke straks vil igang med grød. Men det er jo heldigvis vores beslutning og vores barn.

Undskyld det blev lidt langt, der var bare meget der lige skulle fortælles

Hvor er hun altså bare en lækker unge! 

Ang. amningen synes jeg da 100% at det er dig der har fat i den lange ende - det anbefales jo fra WHO at man fuldammer indtil 6 måneder og supplerende indtil 1 år.. Grød fra 4 måneder er jo "bare" ment som et alternativ til amning/flaske, hvis ikke dette fungerer optimalt! 

Anmeld

22. januar 2013

Lilje82

Ja jeg er bare slet ikke klar til at give slip på det samvær vi har! Ved godt overgangen tager tid, men er bare slet ikke klar!

Jeg er også SÅ glad for det går så godt med amningen så ser ingen grund til at stoppe

Så tag endelig den tid du har brug for og nærværet nærvær du har med din smukke datter. Det er en tid I aldrig får igen 

Anmeld

23. januar 2013

christina92

B&J skriver:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej hvor er hun en lille solstråle

og hvor er det bare fantastisk i kan det med amningen så længe

Tusind tak!!

Anmeld

23. januar 2013

christina92

BigHope13 skriver:

Hold da op et fantastisk billede hvor ser hun dog bedårende ud.
Og du skal da bare amme så længe du og din datter vil.

Tak for komplimenten! Og for støtten i amningen

Anmeld

23. januar 2013

christina92

M (: skriver:

Hvor er hun altså bare en lækker unge! 

Ang. amningen synes jeg da 100% at det er dig der har fat i den lange ende - det anbefales jo fra WHO at man fuldammer indtil 6 måneder og supplerende indtil 1 år.. Grød fra 4 måneder er jo "bare" ment som et alternativ til amning/flaske, hvis ikke dette fungerer optimalt! 

Lige mine ord smukke! Mener jo kun jeg gør det optimale for Carolina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.