Update og billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
34 svar
5 synes godt om
22. januar 2013

christina92

Hej folkens

Så blev Carolina 4 måneder Utrolig som tiden er fløjet afsted!

Hun vejer nu 5660g og måler 63 cm. Hun spræller, smiler og sludre dagen lang  Hun har dog den dårlige vane at lave stort i badet men ellers er alt godt  

Farmand blev færdig uddannet i mandags så vi nyder at stressen er ovre!

Vi er også ved at være klar til  barnedåben. Ville lige vise billedet der skal uden på "menu folderen" der skal ligge ved hver kuvert.

Jeg har besluttet at fortsætte amningen til hun er 6 måneder, føler hverken mig eller Carolina er klar. Det møder dog ikke stor opbakning hos familien som ikke forstår at jeg ikke straks vil igang med grød. Men det er jo heldigvis vores beslutning og vores barn.

Undskyld det blev lidt langt, der var bare meget der lige skulle fortælles

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

FrkZier

christina92 skriver:

Hej folkens

Hun vejer nu 5660g og måler 63 cm. Hun spræller, smiler og sludre dagen lang  Hun har dog den dårlige vane at lave stort i badet men ellers er alt godt  

Vi er også ved at være klar til  barnedåben. Ville lige vise billedet der skal uden på "menu folderen" der skal ligge ved hver kuvert.

Jeg har besluttet at fortsætte amningen til hun er 6 måneder, føler hverken mig eller Carolina er klar. Det møder dog ikke stor opbakning hos familien som ikke forstår at jeg ikke straks vil igang med grød. Men det er jo heldigvis vores beslutning og vores barn.

ih hvor hun smuk

ang. amningen skal du/i bare være glade for at du kan amme så længe! det er jo altså nu engang at fortrække at bebsen bliver fuldammet til 6 måneder, så de skal bare blande sig uden om

Anmeld

22. januar 2013

christina92

FrkZier skriver:

ih hvor hun smuk

ang. amningen skal du/i bare være glade for at du kan amme så længe! det er jo altså nu engang at fortrække at bebsen bliver fuldammet til 6 måneder, så de skal bare blande sig uden om

Det mener jeg jo også! men de er bestemt uenige Men der er heller ikke nogen af dem der har kunne amme så længe så oplyste min mama om at det nok var derfor hun ikke var enig Jeg er da stolt over at kunne amme endnu

Anmeld

22. januar 2013

FrkZier

christina92 skriver:

Det mener jeg jo også! men de er bestemt uenige Men der er heller ikke nogen af dem der har kunne amme så længe så oplyste min mama om at det nok var derfor hun ikke var enig Jeg er da stolt over at kunne amme endnu

de er bare pisse misundelige

Anmeld

22. januar 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Hej folkens

Wauw, hvor er hun charmerende og delig!!!

Anmeld

22. januar 2013

christina92

emmagirl skriver:

Wauw, hvor er hun charmerende og delig!!!

Tusind tak  Hun er en værre charmebøf!!

Anmeld

22. januar 2013

christina92

FrkZier skriver:

de er bare pisse misundelige

JA! SQ Tak! havde vidst lige brug for støtte i min beslutning

Anmeld

22. januar 2013

Lilje82

Nåååååårh hvor er hun bare en lille smuksak  

Glæd du dig bare over I kan amme og det stadig er nok, de bliver hurtigt nok store i forvejen, og ja, det er heldigvis dit barn og dit valg  (Og jeg misunder dig, havde nemlig slet ingen mælk selv)

Anmeld

22. januar 2013

Miss Church

christina92 skriver:

Hej folkens

Hvor er hun bare dejlig!  

Det bliver spændende med barnedåben! Håber i får en dejlig dag, når i kommer dertil. 

Ift. amningen s*** hul i hvad andre mener

Anmeld

22. januar 2013

Guldimaven

Hvor er hun sød.

Du skal endelig amme så længe du kan, syntes det er en super beslutning.  Ammede selv min dreng til han var 6 mdr.

Og min familie kunne heller ikke altid forstå, hvorfor han ikke skulle have lov at smage før, men jeg syntes det er den bedste beslutning jeg har taget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.