Update og billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

christina92

Lilje82 skriver:

Så tag endelig den tid du har brug for og nærværet nærvær du har med din smukke datter. Det er en tid I aldrig får igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

christina92

Det er det fantastiske ved jer baby.dk'folk!

Jeg er bare blevet boostet hel vild i at jeg har "ret" til at synes det er okay at jeg vil amme til hun 6 måneder inden vi begynder på grød!

Så skønt at føle man kan hente støtten her man ikke lige pt kan få andetsteds

Anmeld

23. januar 2013

christina92

MortilElias2010 skriver:

Hun er da rigtig nok en lille godbid 

Takker  synes jeg selvf også

Anmeld

23. januar 2013

Benjamins'mor

Sikke et smukt billede

Anmeld

23. januar 2013

christina92

Benjamins'mor skriver:

Sikke et smukt billede

Mange tak

Er også stolt af det, og af hende!

Anmeld

23. januar 2013

MyBigWish

Hvor er hun bare en stor charmetrold  Vildt godt billede 

Anmeld

23. januar 2013

M (:

christina92 skriver:

Lige mine ord smukke! Mener jo kun jeg gør det optimale for Carolina

Og der er jeg helt enig! Så gør du endelig det, du mener er bedst for Carolina! 

Anmeld

18. februar 2013

LilleChelle

Selvfølgelig er det okay at ville amme de første 6 måneder - der er en grund til det bliver anbefalet af sundhedsstyrrelsen Det er jo netop fordi det er det bedste for baby og babys mave  

Vi ammer også så længe vi kan - Gerne til han bliver et halvt år - bassen her er bare noget større end lille Carolina Så jeg håber og ber til at det vil fungere til han bliver 6 måneder  

Anmeld

18. februar 2013

christina92

LilleChelle skriver:

Selvfølgelig er det okay at ville amme de første 6 måneder - der er en grund til det bliver anbefalet af sundhedsstyrrelsen Det er jo netop fordi det er det bedste for baby og babys mave  

Vi ammer også så længe vi kan - Gerne til han bliver et halvt år - bassen her er bare noget større end lille Carolina Så jeg håber og ber til at det vil fungere til han bliver 6 måneder  

Ja jeg håber også hun bliver ved med at gide at ligge der og spise

Er bare heller ikke klar til andet! Hun er 6 måneder allerede om 1 måned og 4 dage  Hvor blev tiden af!?

Anmeld

18. februar 2013

Miss BananaHammock

christina92 skriver:

Hej folkens

Så blev Carolina 4 måneder Utrolig som tiden er fløjet afsted!

Hun vejer nu 5660g og måler 63 cm. Hun spræller, smiler og sludre dagen lang  Hun har dog den dårlige vane at lave stort i badet men ellers er alt godt  

Farmand blev færdig uddannet i mandags så vi nyder at stressen er ovre!

Vi er også ved at være klar til  barnedåben. Ville lige vise billedet der skal uden på "menu folderen" der skal ligge ved hver kuvert.

Jeg har besluttet at fortsætte amningen til hun er 6 måneder, føler hverken mig eller Carolina er klar. Det møder dog ikke stor opbakning hos familien som ikke forstår at jeg ikke straks vil igang med grød. Men det er jo heldigvis vores beslutning og vores barn.

Undskyld det blev lidt langt, der var bare meget der lige skulle fortælles

Sikke et skønt billed!

Min søn på 9 uger har samme tal i vægt og længde. Jeg må ha' en "lille" lang tyksak

Mht. Amning så er det kun dig der ved hvad der er bedst or jer. Stol på din mavefornemmelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.