Kan du strikke? Så kig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

grinny

Først vil jeg sige - jeg kan ikke finde ud af at strikke 

Men min kærestes mor strikkede en dåbskjole da min kæreste skulle døbes og jeg ELSKER den  Synes det er noget specielt over at den er strikket og ikke af stof 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

MyLove E

Har lige sendt en besked til dig på facebook ang Dåbs kjole den minder om nr 3 og når der kommer blåt bånd på er den ikke tøset mere:-)

Anmeld

27. januar 2013

LMX

Muhmi skriver:

Hvis du kan strikke og er sådan en rigtig haj til det, kunne du så være den jeg kunne lokke til at strikke mit kommende barns dåbskjole?

Jeg skal selvfølgelig nok være den der køber både garn og opskrift og så skal du jo have lidt for din arbejdsindsats...

Kom med din evt. pris for hvad du vil have for det og så skal jeg nok sige om det er det jeg forventer at give Men jeg ved jo godt at det ikke er det allerbilligste arbejde

Jeg har kigget på de her mønstre og skal til at bestemme mig for én af dem... Er der én af dem du tænker at den KAN du bare godt strikke?

Nummer 1 eller nummer 3 er dem jeg er mest vilde med

Hey Sweety..

Håber du har fundet en som vil strikke for dig. Min mor har sagt ja til at strikke en til os.

Jeg er vild med nummer 1, men der er desværre fejl i opskriften så den er vi gået bort fra.

Istedet har vi valgt den her

Vil så nok bruge lidt farve på bånd så den ikke er helt hvid.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. april 2013

sulejmatus

Her er en hjemmeside, hvor du måske kan finøglen person, der gerne vil strikke for dig.

www.strikformig.dk

Anmeld

7. april 2013

Kløver

Så god er jeg ikke til at strikke, men hvor er de flotte

Anmeld

8. april 2013

sulejmatus

Hej måske kan du finde hjælp på denne hjemmeside www.strikformig.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.