Kan du strikke? Så kig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Stivdie

Muhmi skriver:

Hvis du kan strikke og er sådan en rigtig haj til det, kunne du så være den jeg kunne lokke til at strikke mit kommende barns dåbskjole?

Jeg skal selvfølgelig nok være den der køber både garn og opskrift og så skal du jo have lidt for din arbejdsindsats...

Kom med din evt. pris for hvad du vil have for det og så skal jeg nok sige om det er det jeg forventer at give Men jeg ved jo godt at det ikke er det allerbilligste arbejde

Jeg har kigget på de her mønstre og skal til at bestemme mig for én af dem... Er der én af dem du tænker at den KAN du bare godt strikke?

Nummer 1 eller nummer 3 er dem jeg er mest vilde med

Jeg synes at kjole nr 3 er helt fantastisk, men er desværre ikke dygtig nok til, at jeg kan tilbyde dig det.. Men kan se, at der er en der går budt sig til, så jeg håber I får en god aftale, så du får lige den kjole du ønsker dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Muhmi

Heidi1974 skriver:

Hejsa, hvis du ikke har fundet en der kan, så giv lyd fra dig. Jeg vil meget gerne tilbyde det.

Jeg elsker at strikke, og det er alt mellem himmel og jord. Andet håndarbejde og hobby er afslappende.

Heidi Thomsen

61408253

Ej hvor lyder det godt Heidi... Jeg skriver lige til dig... Har lige forhørt mig at min tante åbenbart også er super god til at strikke og at hun måske kunne lokkes Så vil lige høre hende først

Men tusind tak for dit tilbud 

Anmeld

22. januar 2013

Muhmi

Stivdie skriver:

Jeg synes at kjole nr 3 er helt fantastisk, men er desværre ikke dygtig nok til, at jeg kan tilbyde dig det.. Men kan se, at der er en der går budt sig til, så jeg håber I får en god aftale, så du får lige den kjole du ønsker dig!

Tak Synes også den er super sød, men jeg ved ikke helt om den vil blive for "Piget" når nu vi venter en dreng mere hehe

Anmeld

22. januar 2013

Muhmi

LMX skriver:

Hvorfor faen deltage i tråden hvis man IKKE vil tilbyde sin hjælp.. Så hold da tastaturet i ro!

Jeg er så heldig at min mor finder det totalt afstressende at strikke. hun går hjemme og hygger sig virkelig med at strikke til vores kommende bæbs.

Fantastisk idé med en strikket dåbskjole smukke.. Den idé tyvstjæler jeg sgu da lige.

Alt mulig held og lykke med at finde en som vil strikke den til dig.

Ja ikke?

Jeg synes simpelthen strikkede dåbskjoler er de allersmukkeste... Den Silas blev døbt i var en lånt af min veninde og hun havde fået den strikket, af hendes mormor i tidernes morgen, til hendes børn... Men ville så gerne have min HELT egen fordi jeg netop synes den skal gå i arv ligesom min venindes skal gøres med hendes børns børn osv

Anmeld

25. januar 2013

Heidi1974

Muhmi skriver:

Ej hvor lyder det godt Heidi... Jeg skriver lige til dig... Har lige forhørt mig at min tante åbenbart også er super god til at strikke og at hun måske kunne lokkes Så vil lige høre hende først

Men tusind tak for dit tilbud 

Du siger bare til, hvis du får brug for det 

Anmeld

25. januar 2013

Muhmi

Heidi1974 skriver:

Du siger bare til, hvis du får brug for det 

Det skal jeg nok, jeg sender dig lige en sms når bettemanden er puttet Så kan vi evt. finde ud af pris osv

Anmeld

25. januar 2013

ønskebørn74

Muhmi skriver:

Hvis du kan strikke og er sådan en rigtig haj til det, kunne du så være den jeg kunne lokke til at strikke mit kommende barns dåbskjole?

Jeg skal selvfølgelig nok være den der køber både garn og opskrift og så skal du jo have lidt for din arbejdsindsats...

Kom med din evt. pris for hvad du vil have for det og så skal jeg nok sige om det er det jeg forventer at give Men jeg ved jo godt at det ikke er det allerbilligste arbejde

Jeg har kigget på de her mønstre og skal til at bestemme mig for én af dem... Er der én af dem du tænker at den KAN du bare godt strikke?

Nummer 1 eller nummer 3 er dem jeg er mest vilde med

Er VILD med nr. 2...

Anmeld

26. januar 2013

Heidi1974

Muhmi skriver:

Det skal jeg nok, jeg sender dig lige en sms når bettemanden er puttet Så kan vi evt. finde ud af pris osv

Det er du velkommen til 

Anmeld

26. januar 2013

spj

LilleNyPåVej skriver:

Kommer vel an på hvem der beder om det? 

Kender da flere ældre damer der higer efter at få lov at strikke til vores barn, de beder direkte om at få bestillinger netop fordi de elsker at strikke og de gør det gratis, det eneste der kan være er at de beder om at man selv køber garnet.

At du så syntes det er en STOR tjeneste betyder ikke at andre har det på samme måde, måske de ser det som en lækker udfordring og hellere end gerne vil hjælpe 

Desuden har hun jo tilbudt at betale for det, så jeg tror godt at hun forstår at det er en stor ting at bede folk om hjælp til 

Undskyld jeg blandede mig  Syntes der blev gjort meget ud af at det var en STOR tjeneste når nu hun spørger så pænt.

er fuldstændig enig. Kunne forstå hvis hun ville havde det lavet gratis, men det beder hun jo på ingen måde om.

Her har vi også en oldemor der higer efter at strikke til sine oldebørn og os andre og som helt sikkert ville elske hvis hun skulle lave sådan en til nogen af hendes oldebørn.

Anmeld

26. januar 2013

emsaroto

Åh de er flotte!

Jeg kan ikke strikke .. Men har en fantastisk mor der virkelig rykker til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.