Hvor mange her inde har et godt forhold/ er lykkelig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

FogL

Frk. Himmelblå skriver:

Vil bare lige kommentere, at jeg godt kan forstå dig!

Vi har selv familie dernede, og når vi besøger dem, bliver jeg ikke misundelig. 

Det er ligesom om, at de vestlige/"sheikerne" har så meget, og værdsætter så lidt...  

Se, om du ikke kan værdsætte det gode, mens i er der. For det findes jo. Det er bare pakket ind i en masse tomhed. 

Se igennem det tomme og hold fast i dig selv. Og nyd solen her i de gode årstider. Tag til vandet... En tur til hest i ørkenen.. Hvad ved jeg..Ikke et sted for mig heller... Er for fattig til at kunne få et kick ud af at shoppe hver dag .

Oh wauw! Tror virkelig du er en af de første jeg hører, ikke er misundelig! Det glæder mig, at det ikke bare er mig der er utaknemmelig. (sådan kan man godt lidt føle det, når man fortæller om hvad der er galt)

Tak for din kommentar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Victoria2013

Nu opfatter jeg ikke "lykke" som en konstant følelse, men noget der opstår i øjeblikke

Men jeg har da et godt forhold og er meget glad for og elsker min kæreste. Syntes næsten vi nogle gange virker nyforelskede efter jeg er blevet gravid, et nyt kapitel i vores forhold er endelig startet efter mange år. Vi har været sammen i 12 år og selvfølgelig har man op- og nedture, men generelt har vi altid haft det godt sammen.

Han får mig til at grine, han krammer mig og kysser mig og er godt klar over at han har en meget romantisk og følsom kæreste. Det er ikke altid vi har så mange fælles interesser, men der er da et par stykker. Jeg tror til tider at det er ham der holder mig på jorden, jeg er en drømmer med god fantasi og han er mere jordbunden - hvilket jeg helt sikkert kun har godt af. Så vi passer perfekt sammen 

Anmeld

6. februar 2013

Den lykkelige

Jeg er lykkelig i mit forhold.. men de ting der gør mig ulykkelig nogengange er alle andre ting som ikke har noget med min forlovede eller datter at gøre.. vil ikke sige jeg er lykkelig nu.. men det fordi der er så mange problemer.. MEN er lykkelig for min dejlige kæreste 

Anmeld

6. februar 2013

isabellasmor

Tranebaer skriver:

Jeg har et fantastisk godt forhold.

Men nej, jeg er ikke lykkelig.

Det hænger ikke nødvendigvis sammen.

Samme her

Anmeld

6. februar 2013

UnderStjernerne

Jeg har svaret STORT JA 

Jeg har aldrig før været så lykkelig, som jeg er nu. Jeg har den mest fantastiske kæreste, som nu også er min forlovede, vi bor i et skønt lille hus med masser af grønne områder og skove, og vi er i fuld sving med at udvidde vores lille familie  

Kunne ikke have det bedre! 

Anmeld

6. februar 2013

nattergalen

Freyjasmor skriver:

Hej! Det er helt i orden

Jamen han arbejder med IT, og det tror jeg generelt er et nemt fag at komme indenfor hernede

Jeg savner bare noget, som jeg føler er normalt. Alt er anderledes her, så jeg føler mig bare slet slet ikke hjemme. Skal lige siges, at er man glad for sol, varme og at blive vartet op - så er Dubai stedet!

Desuden savner jeg min familie, og føler lidt at det er min skyld, at Freyja ikke ser sine bedsteforældre og mostre, tanter, etc. Så jeg GLÆDER mig til vi skal hjem.
Håber selvfølgelig at vi kan komme herned igen på ferie.

Dubai er ikke for alle - og dem som elsker det, elsker det virkelig

Tusind tak for svar.. 
Håber i snart får mulighed for at komme hjem så du kan blive glad igen.. og prinsessen kan være med familien, for jeg kan sagtens følge dig i at det er svært ikke at have dem omkring sig.. 

Knus.. 

Anmeld

6. februar 2013

FogL

nattergalen skriver:

Tusind tak for svar.. 
Håber i snart får mulighed for at komme hjem så du kan blive glad igen.. og prinsessen kan være med familien, for jeg kan sagtens følge dig i at det er svært ikke at have dem omkring sig.. 

Knus.. 

Vi skal hjem til næste år, så det er rigtig rart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.