Hvor mange her inde har et godt forhold/ er lykkelig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: ER DU LYKKELIG

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.250 visninger
36 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Anonym trådstarter

INGEN KOMMENTAR

INGEN KOMMENTAR

INGEN KOMMENTAR

INGEN KOMMENTAR

Undskylder for jeg er ano, men jeg må lige vide det synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

FrkDitte

STORT ja herfra! 

Har den mest fantastiske kæreste.. en skøn familie og svigerfamilie..

et drømmejob.. en spire i maven og en lille hundehvalp ved mine fødder... 

Jge er lykkelig.. 

Ha en dejlig dag! 

D.

Anmeld

22. januar 2013

FogL

Ved ikke om jeg er lykkelig. Elsker min mand og datter.. Men hader Dubai, så helt lykkelig er jeg ikke - endnu! Men er sikker på det kommer til mig den dag vi siger farvel til Dubailivet!

Anmeld

22. januar 2013

B&J

Ja jeg er lykkelig, den dag jeg ikke er det mere vil jeg ikke bo med min kæreste...

Jeg elsker at vågne om morgen og mærke vi ligger sammen og det er os to og lille manden ligger inde på sit værelse, jeg elsker at få en krammer med på dagen af min kæreste elsker han skriver en sms til mig og elsker bare at komme hjem til dem begge to jeg elsker mit forhold så ja jeg er lykkelig

Anmeld

22. januar 2013

VIPpigen

Ja.... Jeg elsker min kæreste utrolig højt. Og sagde lige til ham i går at vi må have et lidt unormalt forhold, for vi har snart været sammen i 4 år, og har kun sådan rigtig skændes 1 gang..... Vi er rigtig gode til at snakke sammen, og løse problemer.

så ja, jeg er i et lykkeligt forhold, med den skønneste mand, og vi har en dejlig charmerende datter

Anmeld

22. januar 2013

VIPpigen

Freyjasmor skriver:

Ved ikke om jeg er lykkelig. Elsker min mand og datter.. Men hader Dubai, så helt lykkelig er jeg ikke - endnu! Men er sikker på det kommer til mig den dag vi siger farvel til Dubailivet!

Eii skal vi bytte lidt... Jeg vil så gerne til Dubai, bare en lille ferie på 14 dage... 

Men forstår godt hvis du savner familie, og rammerne Danmark 

Anmeld

22. januar 2013

Lusi

Freyjasmor skriver:

Wow.. Jeg tror da jeg ville nyde at være i Dubai, ihvertfald så længe jeg vidste jeg ville komme hjem igen..
Er det ik et VILDT sted?
Hvor længe har i været der?

Håber det er okay jeg spørg
Synes bare det er så spændende, da jeg aldrig selv ville få chancen for den oplevelse..

Anmeld

22. januar 2013

FogL

Lusi skriver:

Wow.. Jeg tror da jeg ville nyde at være i Dubai, ihvertfald så længe jeg vidste jeg ville komme hjem igen..
Er det ik et VILDT sted?
Hvor længe har i været der?

Håber det er okay jeg spørg
Synes bare det er så spændende, da jeg aldrig selv ville få chancen for den oplevelse..

Det er helt ok

Et vildt sted? Det er anderledes - men næppe vildt Alt er højt og varmt og mall'sne er gigantiske!

Jeg har været har 2,5 år nu... Når vi kommer hjem igen rammer manden 4 år (april 2014).

Så jo, jeg er godt træt af det. Jeg kan ikke rigtig lide varmen (nu er det dog lækkert nok), storhedsvanviddet, idioterne bag kasserne der ikke fatter et ord. Tog mig selv i at sige til manden, da vi stod i lufthavnen i cph, blandt alle feriegæsterne; "jeg gad dælme godt have den samme entusiasme omkring at skulle til Dubai!". Humøret er rigtig skidt når vi flyver den vej, så synes jeg det er tegn på at nu skal det være. Så der er sat dato på, mandens chef har fået besked og Vi er så småt begyndt at prøve at finde ud af et sted at bo, når vi kommer hjem. Det er så rart!

Men nej, det gør ikke noget du spørger. Får som regel den reaktion, og forstår den også godt Jeg har det bare ikke sådan - og har faktisk aldrig haft det.. Danmark er mit hjem og vil altid være det - og jeg har ikke lyst til at skride fra det hele. Ferier - oh yes, ta' mig med.. Men ude godt, hjemme bedst!

Anmeld

22. januar 2013

Lusi

Freyjasmor skriver:

Det er helt ok

Et vildt sted? Det er anderledes - men næppe vildt Alt er højt og varmt og mall'sne er gigantiske!

Jeg har været har 2,5 år nu... Når vi kommer hjem igen rammer manden 4 år (april 2014).

Så jo, jeg er godt træt af det. Jeg kan ikke rigtig lide varmen (nu er det dog lækkert nok), storhedsvanviddet, idioterne bag kasserne der ikke fatter et ord. Tog mig selv i at sige til manden, da vi stod i lufthavnen i cph, blandt alle feriegæsterne; "jeg gad dælme godt have den samme entusiasme omkring at skulle til Dubai!". Humøret er rigtig skidt når vi flyver den vej, så synes jeg det er tegn på at nu skal det være. Så der er sat dato på, mandens chef har fået besked og Vi er så småt begyndt at prøve at finde ud af et sted at bo, når vi kommer hjem. Det er så rart!

Men nej, det gør ikke noget du spørger. Får som regel den reaktion, og forstår den også godt Jeg har det bare ikke sådan - og har faktisk aldrig haft det.. Danmark er mit hjem og vil altid være det - og jeg har ikke lyst til at skride fra det hele. Ferier - oh yes, ta' mig med.. Men ude godt, hjemme bedst!

Så har du da godt nok også været ung, da du tog afsted
Kan jeg godt forstå, har været hårdt så. Og kan så regne ud, at i har fået jeres datter dernede.. Kunne jeg slet ik forestille mig, for man vil da stolt vise dem frem til ens familie

Men er da heller ik fedt, at folk ik er rare
Øv!

Hvor vil i så bo, når i kommer til dk?

Anmeld

22. januar 2013

Thalia

Jeg har svaret ja, for i mit forhold er jeg lykkelig - de ting der nogle gange sætter skår i lykken er ting der falder udenfor mit ægteskab.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.