Lusi skriver:
Wow.. Jeg tror da jeg ville nyde at være i Dubai, ihvertfald så længe jeg vidste jeg ville komme hjem igen..
Er det ik et VILDT sted?
Hvor længe har i været der?
Håber det er okay jeg spørg 
Synes bare det er så spændende, da jeg aldrig selv ville få chancen for den oplevelse..
Det er helt ok
Et vildt sted? Det er anderledes - men næppe vildt

Alt er højt og varmt og mall'sne er gigantiske!
Jeg har været har 2,5 år nu... Når vi kommer hjem igen rammer manden 4 år (april 2014).
Så jo, jeg er godt træt af det. Jeg kan ikke rigtig lide varmen (nu er det dog lækkert nok), storhedsvanviddet, idioterne bag kasserne der ikke fatter et ord. Tog mig selv i at sige til manden, da vi stod i lufthavnen i cph, blandt alle feriegæsterne; "jeg gad dælme godt have den samme entusiasme omkring at skulle til Dubai!". Humøret er rigtig skidt når vi flyver den vej, så synes jeg det er tegn på at nu skal det være. Så der er sat dato på, mandens chef har fået besked og Vi er så småt begyndt at prøve at finde ud af et sted at bo, når vi kommer hjem. Det er så rart!
Men nej, det gør ikke noget du spørger.

Får som regel den reaktion, og forstår den også godt

Jeg har det bare ikke sådan - og har faktisk aldrig haft det..

Danmark er mit hjem og vil altid være det - og jeg har ikke lyst til at skride fra det hele. Ferier - oh yes, ta' mig med.. Men ude godt, hjemme bedst!
Anmeld