Hvor mange her inde har et godt forhold/ er lykkelig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Louise H.

Ja jeg er lykkelig, når det kommer til mit barn og min kæreste.
Det er i hvert fald ikke dem der gør, at jeg ikke er lykkelig
Det er der som regel andre ting der gør..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

FogL

Så har du da godt nok også været ung, da du tog afsted
Kan jeg godt forstå, har været hårdt så. Og kan så regne ud, at i har fået jeres datter dernede.. Kunne jeg slet ik forestille mig, for man vil da stolt vise dem frem til ens familie

Men er da heller ik fedt, at folk ik er rare
Øv!

Hvor vil i så bo, når i kommer til dk?

Jeg tog heldigvis til DK og fødte, og blev den første måned, så det var helt ok. Men bliver jeg gravid igen med termin inden vi skal hjem, føder jeg hernede. Det er jeg bare slet ikke klar til, så håber det kan falde på et tidspunkt, hvor vi alligevel skal hjem på ferie.

Men ja, jeg var lige fyldt 19 da jeg flyttede herned, så det er jævnt tidligt. Og selvfølgelig har det været en oplevelse - men nu er der bare ikke rigtig mere at se. Ikke sagt at vi ikke vender tilbage på ferie, for det har jo trods alt været vores liv og hverdag længe.

Hvor vi kommer til at bo, afhænger af mandens job. De arbejder tæt sammen med et firma i dk, som han håber at komme til at arbejde for - så forhåbentlig i Århus/Randers. Ellers storkbh  

Anmeld

22. januar 2013

An&Jo

hvis ikke man er lykkelig i sit forhold, så vil jeg mene at man skal søge andre græsgange, ihvertfald hvis det er permanent man ikke er lykkelig..

Hvorfor leve sammen med en som ikke gør dig lykkelig?? Jeg ved godt man ikke kan være lykkelig hele tiden, men man skulle da gerne være det størstedelen af tiden ihvertfald..

Til alle jer der har svaret at i ikke er lykkelige, i skal have et kæmpe kram, ingen fortjener at være ulykkelige, men alle fortjener at være lykkelig..

Anmeld

22. januar 2013

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

hvis ikke man er lykkelig i sit forhold, så vil jeg mene at man skal søge andre græsgange, ihvertfald hvis det er permanent man ikke er lykkelig..

Hvorfor leve sammen med en som ikke gør dig lykkelig?? Jeg ved godt man ikke kan være lykkelig hele tiden, men man skulle da gerne være det størstedelen af tiden ihvertfald..

Til alle jer der har svaret at i ikke er lykkelige, i skal have et kæmpe kram, ingen fortjener at være ulykkelige, men alle fortjener at være lykkelig..

Fantastisk skrevet  
Har det også på samme måde...

Men det alligevel dejligt at høre lidt..

Anmeld

22. januar 2013

Tranebaer

Jeg har et fantastisk godt forhold.

Men nej, jeg er ikke lykkelig.

Det hænger ikke nødvendigvis sammen.

Anmeld

22. januar 2013

Lusi

Freyjasmor skriver:

Jeg tog heldigvis til DK og fødte, og blev den første måned, så det var helt ok. Men bliver jeg gravid igen med termin inden vi skal hjem, føder jeg hernede. Det er jeg bare slet ikke klar til, så håber det kan falde på et tidspunkt, hvor vi alligevel skal hjem på ferie.

Men ja, jeg var lige fyldt 19 da jeg flyttede herned, så det er jævnt tidligt. Og selvfølgelig har det været en oplevelse - men nu er der bare ikke rigtig mere at se. Ikke sagt at vi ikke vender tilbage på ferie, for det har jo trods alt været vores liv og hverdag længe.

Hvor vi kommer til at bo, afhænger af mandens job. De arbejder tæt sammen med et firma i dk, som han håber at komme til at arbejde for - så forhåbentlig i Århus/Randers. Ellers storkbh  

Du kommer nok til at sætte rigtig pris på det, når du kommer hjem til dk igen
Er jeg helt sikker på..

Anmeld

22. januar 2013

Mariajny

Anonym skriver:

INGEN KOMMENTAR

INGEN KOMMENTAR

INGEN KOMMENTAR

INGEN KOMMENTAR

Undskylder for jeg er ano, men jeg må lige vide det synes jeg.

Kæmpe JAAAAAA herfra, jeg har simpelthen den dejligste mand, barn (snart børn), bonus børn og familie.. jeg kan virkelig ikke ønske mig mere

Anmeld

22. januar 2013

FogL

Lusi skriver:

Du kommer nok til at sætte rigtig pris på det, når du kommer hjem til dk igen
Er jeg helt sikker på..

Det er jeg også sikker på! Er trods alt vokset ret meget her..

Anmeld

22. januar 2013

blomst84

Jeg er meget lykkelig i mit forhold, har den dejligeste kæreste, et skønt hus, vores smukke datter og lillesøster på vej  Men der er andre ting udenom der gør livet lidt svært nogen gange 

Anmeld

22. januar 2013

dukke

Anonym skriver:

INGEN KOMMENTAR

INGEN KOMMENTAR

INGEN KOMMENTAR

INGEN KOMMENTAR

Undskylder for jeg er ano, men jeg må lige vide det synes jeg.

JA jeg er meget lykkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.