Hvor mange her inde har et godt forhold/ er lykkelig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

frk1991

Jeg har svaret ja:-) Jeg har en fantastisk kæreste som jeg har været sammen med 6 år her til juni. Og den 13 juni 2012 blev vi forlovet (vores 5 års dag), og nu venter vi barn:-)

Kunne ikke ønske mig mere:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

lycly

Jeg er OVER lykkelig for tiden, min kæreste og jeg har været sammen i snart 8 måneder, har boet sammen i 5 af dem ca. Og vi har aldrig haft et eneste skænderi og jeg er ligeså forelsket i ham som i starten

Anmeld

5. februar 2013

Clisolka

Jeg kan ikke være mere lykkelig end jeg allerede er i mit parforhold. Jeg har fundet ham som jeg skal leve med resten af mit liv, og som er far til min datter og baby i maven 

Anmeld

5. februar 2013

Isabella_mor

Ja det er jeg da...

jeg har jo været så heldig at finde min soulmate...

Anmeld

5. februar 2013

jydeinden

jeg er lykkelig for min kæreste, men en smule ulykkelig for vores tilværelse sammen, ikke ligefremmen drømme scenariet.. så det er vel som man tager det (og nej det er IKKE min kærestes skyld ej heller min )

Anmeld

5. februar 2013

nattergalen

Freyjasmor skriver:

Ved ikke om jeg er lykkelig. Elsker min mand og datter.. Men hader Dubai, så helt lykkelig er jeg ikke - endnu! Men er sikker på det kommer til mig den dag vi siger farvel til Dubailivet!

Håber det i orden jeg spørger lidt ind.. 
Men vi har om nogle år dog, tænkt os at søge arbejde i udlandet til manden.. Og Dubai var en mulighed..
Må jeg spørge hvilket fag han arbejder inden for?
Og hvad der har gjort det svært for dig at være dernede?

Anmeld

5. februar 2013

Aagaard

Nej - mit liv er noget pis lige nu - men jeg tror at jeg skimter lys for enden af tunnelen nu

Anmeld

5. februar 2013

Frk. Himmelblå

Freyjasmor skriver:

Det er helt ok

Et vildt sted? Det er anderledes - men næppe vildt Alt er højt og varmt og mall'sne er gigantiske!

Jeg har været har 2,5 år nu... Når vi kommer hjem igen rammer manden 4 år (april 2014).

Så jo, jeg er godt træt af det. Jeg kan ikke rigtig lide varmen (nu er det dog lækkert nok), storhedsvanviddet, idioterne bag kasserne der ikke fatter et ord. Tog mig selv i at sige til manden, da vi stod i lufthavnen i cph, blandt alle feriegæsterne; "jeg gad dælme godt have den samme entusiasme omkring at skulle til Dubai!". Humøret er rigtig skidt når vi flyver den vej, så synes jeg det er tegn på at nu skal det være. Så der er sat dato på, mandens chef har fået besked og Vi er så småt begyndt at prøve at finde ud af et sted at bo, når vi kommer hjem. Det er så rart!

Men nej, det gør ikke noget du spørger. Får som regel den reaktion, og forstår den også godt Jeg har det bare ikke sådan - og har faktisk aldrig haft det.. Danmark er mit hjem og vil altid være det - og jeg har ikke lyst til at skride fra det hele. Ferier - oh yes, ta' mig med.. Men ude godt, hjemme bedst!

Vil bare lige kommentere, at jeg godt kan forstå dig!

Vi har selv familie dernede, og når vi besøger dem, bliver jeg ikke misundelig. 

Det er ligesom om, at de vestlige/"sheikerne" har så meget, og værdsætter så lidt...  

Se, om du ikke kan værdsætte det gode, mens i er der. For det findes jo. Det er bare pakket ind i en masse tomhed. 

Se igennem det tomme og hold fast i dig selv. Og nyd solen her i de gode årstider. Tag til vandet... En tur til hest i ørkenen.. Hvad ved jeg..Ikke et sted for mig heller... Er for fattig til at kunne få et kick ud af at shoppe hver dag .

Anmeld

5. februar 2013

mrhl

Har stemt ja.
Jeg føler mig lykkelig i mit forhold hver dag. Ikke hver dag hele dagen, men hver dag.

Anmeld

6. februar 2013

FogL

nattergalen skriver:

Håber det i orden jeg spørger lidt ind.. 
Men vi har om nogle år dog, tænkt os at søge arbejde i udlandet til manden.. Og Dubai var en mulighed..
Må jeg spørge hvilket fag han arbejder inden for?
Og hvad der har gjort det svært for dig at være dernede?

Hej! Det er helt i orden

Jamen han arbejder med IT, og det tror jeg generelt er et nemt fag at komme indenfor hernede

Jeg savner bare noget, som jeg føler er normalt. Alt er anderledes her, så jeg føler mig bare slet slet ikke hjemme. Skal lige siges, at er man glad for sol, varme og at blive vartet op - så er Dubai stedet!

Desuden savner jeg min familie, og føler lidt at det er min skyld, at Freyja ikke ser sine bedsteforældre og mostre, tanter, etc. Så jeg GLÆDER mig til vi skal hjem.
Håber selvfølgelig at vi kan komme herned igen på ferie.

Dubai er ikke for alle - og dem som elsker det, elsker det virkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.