Så får jeg svar i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

baby2010

Forresten hvor lang tid tog det egentlig for jer at blive gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Riksen skriver:

Ej, hvor er det dejligt for jer

Jeg skal op til eksamen her kl. 11.15 og er ret så nervøs, men synes det hjælper lidt at høre så god en nyhed!!

Stort TILLYKKE!!!!

for det går dig godt.. hvad skal du op i?

Anmeld

22. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

så kom posten også lige men min eksamenskarakter.. et fint 7-tal... men det fylder bare ikke så meget i dag.... der er andre ting der fylder

weeeeeee hvor fedt... mange gange tillykke med det...  så ville bebs ikke vente alligevel når i truer med at vente.. hi hi.. hvor er det skønt... så nåede vi alligevel at følges lidt ad...

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

baby2010 skriver:

Forresten hvor lang tid tog det egentlig for jer at blive gravide?

det tog ét forsøg.. i sidste måned vidste vi godt at vi ikke ville nå at ramme æl... så det er kun den måned her vi virkelig har forsøgt
Vi er godt nok heldige!!

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

karina22 skriver:

weeeeeee hvor fedt... mange gange tillykke med det...  så ville bebs ikke vente alligevel når i truer med at vente.. hi hi.. hvor er det skønt... så nåede vi alligevel at følges lidt ad...

jaaahh!! det er hyggeligt...jeg er mega kuldret og kan ikke koncentrere mig om arbejdet...
Men vi tager én dag ad gangen!! og nyder hvert minut

Anmeld

22. juni 2009

Riksen

Caroline86 skriver:

for det går dig godt.. hvad skal du op i?

Jeg skal op i religionssociologi. Har skrevet en synopsis som jeg skal bruge i eksamen. Har skrevet om islam i Europa.

Er ret nervøs, men synes det hjælper lidt at læse jeres gode nyhed. Synes det er helt fantastisk for jer!
(og så er jeg vel også en lillebitte smule misundelig )

Jeg har jo fulgt med og har virkelig følt med jer! Men hvor er det bare fedt at det lykkedes!!!

Endnu en gang: tillykke!!

Anmeld

22. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

jaaahh!! det er hyggeligt...jeg er mega kuldret og kan ikke koncentrere mig om arbejdet...
Men vi tager én dag ad gangen!! og nyder hvert minut

det kan jeg godt forstå du ikke kan... det er så vildt når testen viser to streger...  var kærsten hjemme da du testede??

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

Riksen skriver:

Jeg skal op i religionssociologi. Har skrevet en synopsis som jeg skal bruge i eksamen. Har skrevet om islam i Europa.

Er ret nervøs, men synes det hjælper lidt at læse jeres gode nyhed. Synes det er helt fantastisk for jer!
(og så er jeg vel også en lillebitte smule misundelig )

Jeg har jo fulgt med og har virkelig følt med jer! Men hvor er det bare fedt at det lykkedes!!!

Endnu en gang: tillykke!!

tak tak tak søde...!!!
det er helt ok at være lidt misundelig..kender godt selv den følelse
kæmpe stort pøj pøj med eksamen, skal nok gå fint, og specielt med sådan et spændende emne!! for dig

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

karina22 skriver:

det kan jeg godt forstå du ikke kan... det er så vildt når testen viser to streger...  var kærsten hjemme da du testede??

Nej, han var på arbejde, men han kom hjem og kyssede så snart han fik nyheden!! og jeg havde gemt testen så han kunne se den..

Anmeld

22. juni 2009

Lise

Caroline86 skriver:

WUHUUUU TILLYKKE

Har troligt fulgt med i debatten fra sidelinien. Jeg er meget glad på dine vegne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.