Så får jeg svar i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

baby2010

Ej hvor vildt, krydser virkelig fingre for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Stineve

Hvor er det spændende ..

jeg vil krydse fingre fra nu af og til i morgen ...

Anmeld

17. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
det troede jeg ikke kunne lade sig gøre..
Har lige talt med lægen - tallet lå på 5,0 og deres grænse er 4,0...så de kunne ikke sige med sikkerhed om jeg er gravid!!! arrgh... vil jo bare gerne vide det.. fik i efteråret (noget tid efter min abort) taget en der sagde 0,8...
jeg ryster over HELE kroppen nu...
knus en meget forvirret, måske gravid Caroline...

Anmeld

17. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

det troede jeg ikke kunne lade sig gøre..
Har lige talt med lægen - tallet lå på 5,0 og deres grænse er 4,0...så de kunne ikke sige med sikkerhed om jeg er gravid!!! arrgh... vil jo bare gerne vide det.. fik i efteråret (noget tid efter min abort) taget en der sagde 0,8...
jeg ryster over HELE kroppen nu...
knus en meget forvirret, måske gravid Caroline...

Hvornår får du mere besked om det ?

Anmeld

17. juni 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Hvornår får du mere besked om det ?

Jamen jeg har fået besked på at vente, og så må jeg få taget en ny blodprøve om en uge tidligst

Anmeld

17. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Jamen jeg har fået besked på at vente, og så må jeg få taget en ny blodprøve om en uge tidligst

Okey... Øv du ikke fik et præcist svar....

Anmeld

17. juni 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Okey... Øv du ikke fik et præcist svar....

ja...VIRKELIG irriterende... troede godt nok at jeg ville få et ja eller et nej i dag.. Det sværeste er at jeg ligger lige på den der grænse, så det kan vippe begge veje.. Havde tallet bare været meget lavt vidste jeg jo godt det var et nej... men nu håber jeg stadig..
har aldrig hørt noget lign. men fik self. taget den ret tidligt, og lægen sagde at det er derfor den ligger og vipper... Så det kan stadig gå begge veje...

Anmeld

17. juni 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

ja...VIRKELIG irriterende... troede godt nok at jeg ville få et ja eller et nej i dag.. Det sværeste er at jeg ligger lige på den der grænse, så det kan vippe begge veje.. Havde tallet bare været meget lavt vidste jeg jo godt det var et nej... men nu håber jeg stadig..
har aldrig hørt noget lign. men fik self. taget den ret tidligt, og lægen sagde at det er derfor den ligger og vipper... Så det kan stadig gå begge veje...

Ja, jeg krydser...  

Anmeld

17. juni 2009

BinaMor

17. juni 2009

Sweet1978

Havde ikke lige set indlægget igår så nåede ikke at krydse fingre, men gør det da ihvertfald nu.  I fortjener bare den er der, knus og varme tanker til dig søde ven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.