Så får jeg svar i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

Stineve

Så kan du give din svigermor en god gave til sankhans aften, som jeg synes du snakkede om på et tidspunkt her i debatten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stine Mai Larsen skriver:

Så kan du give din svigermor en god gave til sankhans aften, som jeg synes du snakkede om på et tidspunkt her i debatten...

jah, det kan være vi siger det til hende i morgen... Men jeg skal nok lige tale med daniel og det først, for han er den der helst ikke vil fortælle det til nogen før vi er langt henne osv... men mon ikke han synes hun skal vide det!?

Anmeld

22. juni 2009

Stineve

Caroline86 skriver:

jah, det kan være vi siger det til hende i morgen... Men jeg skal nok lige tale med daniel og det først, for han er den der helst ikke vil fortælle det til nogen før vi er langt henne osv... men mon ikke han synes hun skal vide det!?

Ja, selvfølgelig.. han skal jo også lige være klar til at sige det videre...

Hvor er jeg bare glad på jeres vegne!..

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

Stine Mai Larsen skriver:

Ja, selvfølgelig.. han skal jo også lige være klar til at sige det videre...

Hvor er jeg bare glad på jeres vegne!..

tak søde.. det er helt fantastisk...

Anmeld

22. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tillykke, tillykke... sikke da en fantastisk nyhed

Anmeld

22. juni 2009

Mullemus86

Ihh Caroline..! Kæmpe stort tillykke..! Velkommen i de gravides klub
Kan bare så godt huske følelsen, da de to streger dukkede op.. Kunne slet ikke tænke på andet resten af dagen.. og den næste og.. Hehe..    Og Tillykke med den fine karakter også..

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

hi hi.. tak tak tak!

Anmeld

22. juni 2009

Honningblomst

STORT tillykke...
Knus Eva..som også altid bliver gravid i første hug...man er vel superkvinde..griner

Anmeld

22. juni 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

ahh for søren caroline Jeg var lige ved at gå glip af fordi du ikke har oprettet et nyt indlæg og jeg gider ikke læse så lang frem når de er så lange   Det var faktisk bare en fejl jeg fik trykket og så stod der tillykke os så måtte jeg blader mange sider tilbage og der var Diana så ved at gå glip af noget stort.

Kæmpe tillykke søde det bare så dejligt for jeg ihh hvor jeg glæder mig til at følge jer.

Knus til dig

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

Diana... skriver:

ahh for søren caroline Jeg var lige ved at gå glip af fordi du ikke har oprettet et nyt indlæg og jeg gider ikke læse så lang frem når de er så lange   Det var faktisk bare en fejl jeg fik trykket og så stod der tillykke os så måtte jeg blader mange sider tilbage og der var Diana så ved at gå glip af noget stort.

Kæmpe tillykke søde det bare så dejligt for jeg ihh hvor jeg glæder mig til at følge jer.

Knus til dig

hehe..tak søde... skal nok oprette et nyt indlæg når jeg kommer hjem fra lægen...så skulle jeg gerne have fået en terminsdato osv
knuser!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.