Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
missKat skriver:Kære Caroline!!!hvor er jeg da bare ovenud lykkelig og helt elektrisk på Jeres vejne et KÆMPE stort tillykke og det største knus herfra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hvor er det bare VIDUNDERLIGT!!!!!!
Caroline86 skriver:det er fuldstændig ubeskriveligt.. og jeg vil bare have at alle der forsøger skal have deres 2 streger sammen med mig.. for det er så vidunderligt at jeg vil dele det med alle i hele verden!!
missKat skriver:Jeg sidder bare her i sofaen og smiler STORT på dig og Daniels vejne!!!jeg er bare så glad på jeres vejne!!!det er så fantastisk altså!!!! jeg under det jer bare virkelig meget Caroline, du er sku så sød og fuld af overskud for andre, så dejligt at solen nu skinner på Jer så I ikke skulle vente til næste år!!
Sofia24 skriver:CAROLINE...!!! Så kommer jeg hjem fra en vidunderlig weekend, logger ind på baby.dk og ser til min store glæde at du er gravid!! Hvor er det skønt!! Kæmper tillykker herfra... - Så kan vi følges!! Ved du hvor langt henne du helt præcis er?? Nej hvor er det dejligt!! Knus Sofia
Caroline86 skriver:nu sidder jeg jo og stortuder!! Du er et fantastisk menneske!!!
IHHHHH Caroline, nu tuder jeg jo også.....vi plejer jo at grine sammen, så det er helt uvandt det her
missKat skriver: IHHHHH Caroline, nu tuder jeg jo også.....vi plejer jo at grine sammen, så det er helt uvandt det her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128