Så får jeg svar i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

hehe..tak søde... skal nok oprette et nyt indlæg når jeg kommer hjem fra lægen...så skulle jeg gerne have fået en terminsdato osv
knuser!

Det var godt hi hi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

LotteN

hvor er det dog dejligt og se du endelig er gravid.... Sikke en skøøn nyhed... stort tillykke med den lille bebs inden i maven
Når du så at blive færdig med skolen eller hvordan?

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LotteN skriver:

hvor er det dog dejligt og se du endelig er gravid.... Sikke en skøøn nyhed... stort tillykke med den lille bebs inden i maven
Når du så at blive færdig med skolen eller hvordan?

nej, jeg når ikke at blive færdig.. men det er ok - det her vil jeg MEGET hellere!!

Anmeld

22. juni 2009

LotteN

Caroline86 skriver:

nej, jeg når ikke at blive færdig.. men det er ok - det her vil jeg MEGET hellere!!

det ka njeg sandelig godt forstå, det er også det bedste  i verden at blive mor!
Hvornår ville du være færdiguddanet, hvis du ikke skulle på barsel?

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

LotteN skriver:

det ka njeg sandelig godt forstå, det er også det bedste  i verden at blive mor!
Hvornår ville du være færdiguddanet, hvis du ikke skulle på barsel?

om lidt under et år... hæhæ

Anmeld

22. juni 2009

LotteN

Caroline86 skriver:

om lidt under et år... hæhæ

så det vil sige du kommer til og have termin til ca marts og du ville være færdig med uddannelsen til maj-juni måned... det er ldit øv. men stadigvæk, det du får ud af det er jo alt værd..
Er så glad på jeres vegne, så tog det ikke alverdens tid alligevel!

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

LotteN skriver:

så det vil sige du kommer til og have termin til ca marts og du ville være færdig med uddannelsen til maj-juni måned... det er ldit øv. men stadigvæk, det du får ud af det er jo alt værd..
Er så glad på jeres vegne, så tog det ikke alverdens tid alligevel!

lige præcis..er sat til 23. feb. indtil videre... men jeg kan godt bruge den pause, så det gør mig slet intet at jeg skal på barsel når sidste semester starter

Anmeld

22. juni 2009

silden85

mange gange tillykke det er da fedt

Anmeld

22. juni 2009

Snuffler25

TILLYKKE CAROLINE  Hvor er det DEJLIGT for jer!! Ih hvor det glæder mig! Sært så glad man bliver på andre's vegne? Mennesker man dårligt kender hihi  

Du husker det nok ikke, men vi aftalte at vi skulle krydse fingre for at du var gravid og jeg ikke fik mens idag - jeg har ikke fået mens og du er gravid Jeg har ikke testet, tester imorgen tror jeg, hvis der ikke er sket noget... :p

TILLYKKE igen!!! Glæder mig til at opleve den dag du har oplevet idag selv

Anmeld

22. juni 2009

AstridM

Hey hvor dejligt

Told you so

HVor er det fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.