Nania autostole - har du overvejet sådan en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

Mutti2B

Den har jeg lige købt

FDM's test var da ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Autostol.dk

Mutti2B skriver:

Den har jeg lige købt

FDM's test var da ok

Hej,

Det er taget fra samme test.

FDM modtager den fra Tyskland på samme måde som jeg gør. De vælger så at omregne den på en lidt anden måde, så den passer til den måde de giver bilerne stjerner på, mens jeg anvender samme metode som resten af europa og bl.a. TÆNK.

Den har fået 3 ud af 5 stjerner, men ligge i den lave ende af 3 stjerner - hvilket svarer til "tilfredsstillende". Da stjerne dækker over et stort område (20 procent point) er det nødvendigt, at se på, hvilken procent stolen har fået.

3 stjerner går fra 40-58% og den jeg nævner har fået 46% - de bedste stole i denne klasse får 76-78% - hvilket faktisk er 65% bedre.

Håber du kan bruge ovenstående og har du flere spørgsmål siger du bare til.

Anmeld

22. januar 2013

tweety2060

Månsson skriver:

rcrNej aldrig.. Sikke et dumt sted at spare hvis der sker noget... Og hvis man køber en af de dyre kan man jo med go logik tænke på hvor længe man bruger den og hvor lidt man så egentligt giver om året...
Tænke på det hver gang jeg ser nogle med en ricaro autostol

Er se

Anmeld

22. januar 2013

tweety2060

Månsson skriver:

rcrNej aldrig.. Sikke et dumt sted at spare hvis der sker noget... Og hvis man køber en af de dyre kan man jo med go logik tænke på hvor længe man bruger den og hvor lidt man så egentligt giver om året...
Tænke på det hver gang jeg ser nogle med en ricaro autostol

Er recaro testet dårligt??

Anmeld

22. januar 2013

Autostol.dk

tweety2060 skriver:

Recaro er kun en smugle bedre end Nania - her kan du se test af recaro stole  http://www.autostol.dk/test-af-recaro-autostole/ - men det giver mest mening, at se på den samlet oversigt, da man så kan sammenligne med de øvrige modeller.

Recaro Young Sport er fx. kun testet til 52%, men det er jo en af de mest populære autostole, hvilket skyldes, at det var den første autostol i vægtklassen, som fik "test vinder" sat på.

Recaro Young Sport er nok det bedste eksempel på, at en "test vinder" ikke altid er den bedste, men det skyldes jo, at ikke alle stole testes hvert år og så "kåre" branchen/medierne en vinder ud fra dem der er testet.

Så derfor skal man altid huske, at se på en samlet test oversigt.

Anmeld

22. januar 2013

miig1989

Autostol.dk skriver:

Jeg har siden starten af december oplevet flere og flere henvendelser vedr. Nania autostole og ved ikke om det skyldes, at Bilka er begyndt at sælge dem eller hvorfor - men jeg oplever ihvertfald en massiv efterspørgelse på dem.

Jeg har derfor skrevet et mindre indlæg om Nania autostole her - hvor jeg har set lidt på test resultaterne.

Det er  Nania Beline 9-36 kg modellensom er den mest efterspurgte og den har faktisk kun fået 46% i autostol testen - hvorfor jeg ikke vurderer stolen til, at være en man bør købe.

Nania autostole er en forholdsvis billig autostol og jeg tror, at det er derfor den er blevet så efterspurgt, men det kan være du ved hvorfor?

Jeg ved, at der er mange, i disse tider, der ikke har råd til de dyre autostole og stod jeg selv i sådan en situation, ville jeg købe en god brugt autostol af en jeg kendte og stolet på - ikke en ny dårlig testet autostol - selvom den var billig.

Men det hele lægger op til min lille afstemning:

Vil du spare på autostolbudgettet?

Ja, jeg overvejer at købe en nania 0-13 kg, da den er så billig. Men ville først se hvordan den lå i forskellige test. Så nu er jeg da blevet i.tvivl.

Men ellers havde jeg tænkt mig at købe en brugt autostol, vi har ingen bil, så det er begrænset hvor meget vi kommer til at bruge en, så vil ikke købe en helt ny ..

Anmeld

22. januar 2013

L&V

tweety2060 skriver:

Ja mega.. De er ca det samme som den han omtaler i tråden

Anmeld

22. januar 2013

Autostol.dk

miig1989 skriver:

Ja, jeg overvejer at købe en nania 0-13 kg, da den er så billig. Men ville først se hvordan den lå i forskellige test. Så nu er jeg da blevet i.tvivl.

Men ellers havde jeg tænkt mig at købe en brugt autostol, vi har ingen bil, så det er begrænset hvor meget vi kommer til at bruge en, så vil ikke købe en helt ny ..

Hej,

Deres 0-13 kg. stol er faktisk den eneste, som har fået en okay karakter i testen. Den ligger på 64%, hvilket er det samme for Maxi Cosi Pebble, hvis den ikke er sat i en base.

Så synes jeg faktisk godt i kan købe.

Ellers er der en babyshop (kan ikke huske navnet), hvor de giver 50% tilbage på autostolen, så man ender faktisk med en helt ny autostol til 50% af prisen.

Kan ikke huske, hvilken shop jeg hørte, der gjorde det, men det kan en af de andre brugere sikkert.

Anmeld

22. januar 2013

Pigent

Når jeg en dag skal ud og købe autostole så vil jeg aldrig spare penge også købe en billig autostol i stedet for en kvalitets autostol. 

Jeg vil aldrig købe en autostole fra Nania, Fisher Price, Harald Nyborg, Biltema, De her mærker fra T-Hansen Apramo, Sparco og Bellelli osv. 

Anmeld

22. januar 2013

booster_88

Nu har vi recaro, bla. fordi vi altid har fået af vide det er en af de bedste på markedet.

Hvad er dit eksempel så på en god autostol ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.