Så er beslutningen taget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

Mullepilige

hej jeg vil sige jeg har været i praktik i vuggestue/børnhave der jeg gik i 10 jeg vil sige de tager hen synes til børns behov og har en kontaktperson og de tager også hen syn til hvis de søsken har vansligheder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg foretækker vs, da det er professionelt personale. Og fordi der er mere end et pat voksne øjne.  - Hvis en pædagog kan leve med et barn, der ikke får skiftet en ble,  så er der med garanti en anden ansat, som ikke vil være ved det. Moral og faglig stolthed bliver simpelthen en faktor, og  jo flere, der kan se til, at alt foregår, som det bør, jo bedre..

Mange dp'er er super gode, men du lægger mere af dig selv og dine børn i hendes hænder, når du vælger hende. Det kan være enormt givende, men også meget risikabelt.

Grundlæggende er det hårdt at vælge pasning. Det er jo ansvaret for vores pureste guld, vi deler ud af. Men jeg siger: Stol på din mavefornemmelse. Vælg aldrig et sted, du ikke kan gå 100% ind for. 

Det drejer sig trods alt kun om en kortere periode, hvor det kan blive lidt kaotisk for jer, indtil I lige får fundet det helt rigtigee sted. Alternativt - hvis I vælger forkert/forhastet - kan det komme til at betyde mange års kaos for barnet. 

Giv tid, is i maven, det skal nok gå.

Men hvad skal jeg dog gøre indtil vi får et nyt dagstilbud til den yngste? Føler mig meget splittet! 

Anmeld

19. januar 2013

Anonym trådstarter

eriksen skriver:

hej jeg vil sige jeg har været i praktik i vuggestue/børnhave der jeg gik i 10 jeg vil sige de tager hen synes til børns behov og har en kontaktperson og de tager også hen syn til hvis de søsken har vansligheder 

Tak for svar det er rart at fra den side af også! 

Føler også lige pt. Mest for vuggestue selvom det er noget transport frem og tilbage hver dag! 

Anmeld

19. januar 2013

Carina:-)

Hvor lyder hun bare usympatisk.

Jeg ville ringe til dppædagoen på kommunen.

Også fordi jeg synes der skal noget fokus på mhs til de andre børn hun har.

Anmeld

20. januar 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Hvor lyder hun bare usympatisk.

Jeg ville ringe til dppædagoen på kommunen.

Også fordi jeg synes der skal noget fokus på mhs til de andre børn hun har.

De andre forældre virker rigtig glade for hende! Men ja hun er ikke lige den mest sympatisk person jeg har mødt! Føler mig dybt frustret og skuffet havde forvente mere af en der har været i faget i over 20 år! 

Anmeld

20. januar 2013

Lone Jakobsen

først en stor for det må sørme være grimt med sådan en oplevelse.

jeg ville slet ikke kunne bære at mit barn kom hjem med en blødende bagdel. snakkede du med dagplejeren om det efterfølgende?

den med søskende kan jeg slet ikke sætte mig ind i. som dagplejer er noget af det mest naturlige at søskende kommer med, og ja der er bare dage hvor det hele ikke lige klapper, og det må hun bestemt ha prøvet før. jeg synes hun har opført sig meget groft og nærmest flabet og nedladende overfor dig, og jeg kan godt forstå at du ikke ønsker dit barn skal være hos hende.

som andre skriver så ville jeg kontakte pladsanvisningen og be om en anden plads. vær ærlig og fortæl hvorfor, og se hvad de siger.

håber du snart finder en god plads til dit barn.

Anmeld

20. januar 2013

Pige2009

Månsson skriver:

Jeg syntes du ska ringe ind på pladsanvisningen og fortælle om din oplevelse også holde den lille hjemme indtil der er fundet noget andet.. Jeg ville os kontakte kontaktpædagogen og fortælle om situationen også burde der ku findes noget hurtigt men når det nu er så specifikt det i ønsker er det bare ikke sikkert at de bare lige finder det med det samme, men hvis i er fleksible og fortæller om jeres situation burde det ku lade sig gøre

Helt enig

Anmeld

20. januar 2013

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

først en stor for det må sørme være grimt med sådan en oplevelse.

jeg ville slet ikke kunne bære at mit barn kom hjem med en blødende bagdel. snakkede du med dagplejeren om det efterfølgende?

den med søskende kan jeg slet ikke sætte mig ind i. som dagplejer er noget af det mest naturlige at søskende kommer med, og ja der er bare dage hvor det hele ikke lige klapper, og det må hun bestemt ha prøvet før. jeg synes hun har opført sig meget groft og nærmest flabet og nedladende overfor dig, og jeg kan godt forstå at du ikke ønsker dit barn skal være hos hende.

som andre skriver så ville jeg kontakte pladsanvisningen og be om en anden plads. vær ærlig og fortæl hvorfor, og se hvad de siger.

håber du snart finder en god plads til dit barn.

Mange tak... Nej jeg fik ikke taget snakken med hende for da vi afleveret om fredagen havde hun travl om morgen og virket som om at hun egentligt gerne vil have mig ud af døren ved ikke om det var fordi hun vil ud og gå en tur med ungerne?! Men tænkte at jeg tog den når jeg hentede men der fik vi jo så denne mindre positive oplevelse omkring den store og hele weekenden har jeg haft så utrolig ondt i maven og det bliver hårdt imorgen når jeg bliver nød til at aflevere for selvom jeg har mulighed for at holde hjemme et par dage er det jo ikke sikkert de kan finde et nyt sted til den yngste på så kort tid  Så må jo nok heller holde is i maven og håbe at det hele går som det skal 

Anmeld

20. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Helt enig

Tak for svar... regner ikke med at ringe men at tag derind da jeg mener det måske virker mere alvorligt fra min siden når jeg møder op personligt!? 

Anmeld

20. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Tak for svar... regner ikke med at ringe men at tag derind da jeg mener det måske virker mere alvorligt fra min siden når jeg møder op personligt!? 

God idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.