Anonym skriver:
Tak det betyder meget for mig og ja man er lidt mere sensibel overfor sine børn der har nogle vanskeligheder af den ene eller anden art! 
Hvorfor vil du fortrække vuggestue frem for DP??
Jeg foretækker vs, da det er professionelt personale. Og fordi der er mere end et pat voksne øjne. - Hvis en pædagog kan leve med et barn, der ikke får skiftet en ble, så er der med garanti en anden ansat, som ikke vil være ved det. Moral og faglig stolthed bliver simpelthen en faktor, og jo flere, der kan se til, at alt foregår, som det bør, jo bedre..
Mange dp'er er super gode, men du lægger mere af dig selv og dine børn i hendes hænder, når du vælger hende. Det kan være enormt givende, men også meget risikabelt.
Grundlæggende er det hårdt at vælge pasning. Det er jo ansvaret for vores pureste guld, vi deler ud af. Men jeg siger: Stol på din mavefornemmelse. Vælg aldrig et sted, du ikke kan gå 100% ind for.
Det drejer sig trods alt kun om en kortere periode, hvor det kan blive lidt kaotisk for jer, indtil I lige får fundet det helt rigtigee sted. Alternativt - hvis I vælger forkert/forhastet - kan det komme til at betyde mange års kaos for barnet.
Giv tid, is i maven, det skal nok gå.
Anmeld