Heller ingen baby i denne omgang :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

Sophie90

Slowli skriver:

Nu bløder jeg slet ikke mere. Nu er det kun brun udflåd igen. Any ideas?

Jeg har også været igennem det der ja 8 gange nu, ikke for at skuffe dig men jeg troede også hver gang jeg fik det brunlige udflåd inden mens og det så ikke var der lidt at den så var der! Men det var den ikke.. mit råd er prøv zoneterapi, detkan hjælpe med den uregelmæssige mens.. :-) held og lykke.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Slowli

Animalia skriver:

Jeg har også været igennem det der ja 8 gange nu, ikke for at skuffe dig men jeg troede også hver gang jeg fik det brunlige udflåd inden mens og det så ikke var der lidt at den så var der! Men det var den ikke.. mit råd er prøv zoneterapi, detkan hjælpe med den uregelmæssige mens.. :-) held og lykke.. 

Jeg tror heller ikke på at den er der - desværre. Det er det der gør mig så ked af det. Kan bare mærke at min lunte bliver kortere og kortere pga det her. Nogle mennesker pisser mig utrolig meget af lige for tiden.
Men jeg vil bestemt undersøge med zoneterapi. Begynder at føle at det snart skal ske for jeg er 23 nu og vil helst ikke være "for gammel" når jeg bliver mor første gang.

Anmeld

20. januar 2013

TR

Slowli skriver:

I morges brast drømmen så om en baby i denne omgang. Min mens begyndt ganske småt i morges. (Jeg tror ihvertfald at det er min mens der er kommet)
Min kæreste og jeg har været sammen i snart et år og vi har ikke på noget tidspunkt gjort noget for ikke at få børn. Så man kan vel sige at vi i princippet har prøvet i snart et år. Begynder at blive virkelig bekymret for at jeg ikke kan få børn. Min mens kommer som vinden blæser og er totalt mærkelig. I dag har jeg rigtig mange smerter i underlivet men ikke på samme måde som jeg plejer at have når jeg har min mens.
Hvorfor er det ikke snart min tur til at få en baby?? Jeg ved at jeg ikke har PCO/PCOS eller endometriose (staves?) så det kan ikke være pga det.
Har brugt det meste af morgenen på at tude for nu synes jeg godt nok det er uretfærdigt.

Det super hårdt hver gang det kommer

mit kom også i nat :'/ man ved snart ikk hva man skal stille op ! 

Anmeld

20. januar 2013

Slowli

TR skriver:

Det super hårdt hver gang det kommer

mit kom også i nat :'/ man ved snart ikk hva man skal stille op ! 

Jeg kender desværre følelsen alt for godt. Sidder og har bare ikke lyst til noget som helst. Mit humør er helt nede og er konstant ved at begynde at tude. Føler bare ikke at der er nogen der forstår mig. Min kæreste siger at han forstår mig men det gør han bare ikke. Folk forstår bare ikke hvor ondt det gør på mig armitage højeste ønske ikke bliver opfyldt.

Anmeld

20. januar 2013

Slowli

Slowli skriver:

Jeg kender desværre følelsen alt for godt. Sidder og har bare ikke lyst til noget som helst. Mit humør er helt nede og er konstant ved at begynde at tude. Føler bare ikke at der er nogen der forstår mig. Min kæreste siger at han forstår mig men det gør han bare ikke. Folk forstår bare ikke hvor ondt det gør på mig armitage højeste ønske ikke bliver opfyldt.

Der skulle selvfølgelig stå "at mit højeste ønske"...

Anmeld

20. januar 2013

Hullabullabulla

Slowli skriver:

Jeg tror heller ikke på at den er der - desværre. Det er det der gør mig så ked af det. Kan bare mærke at min lunte bliver kortere og kortere pga det her. Nogle mennesker pisser mig utrolig meget af lige for tiden.
Men jeg vil bestemt undersøge med zoneterapi. Begynder at føle at det snart skal ske for jeg er 23 nu og vil helst ikke være "for gammel" når jeg bliver mor første gang.

Mist ikke modet , kroppen skal nogle gange bruge lang tid på at "finde sin egen rytme" .. Fortsætter den svingende cyklus nogle måneder endnu ville jeg kontakte lægen..

Mht alder kan jeg sagtens følge dig - men vend den om og tænk på hvor mange der er tæt på 30 eller over når de får børn - så du er stadig ung og har forhåbentlig mange fertile år endnu

Mht at i ikke har været sammen så længe kan jeg ikke se er noget problem det er jo jer der fastsætter jeres liv, og er ønsket at stifte familie sammen, ja hvorfor vente? Personligt havde kæresten og jeg været sammen i 9 år før jeg blev gravid - den tid er jeg over lykkelig for at vi har haft "alene". Dog var vi kun 15 og 16 da vi blev kærester, og har begge prioriteret uddannelser før børn, da vi så ville have børn så kunne vi selvfølgelig ikke og måtte i behandling..

Så mange gange pøj pøj med projektet herfra - og 

Anmeld

20. januar 2013

Sophie90

Slowli skriver:

Jaa kender følelsen alt for godt :-( vi har prøvet i 8 mdr nu og jeg begynder også at blive lidt utålmodig hehe.. Men jeg er sikker på det nok skal komme til os begge.. Jeg går til zoneterapi 1-2 gange om månenden har ikke uregelmæssig menstruation men de kan pille ved noget med hormononerne :-) ogndet har hjulpet på mig, jeg kunne for første gang i denne måned mærke min ÆL og det har jeg aldrig kunnet.. 

Anmeld

22. januar 2013

TR

Slowli skriver:

Jeg kan ikke beskrive det bedre selv!

Jeg hører heller ikke min kæreste sige han er træt af det ,..

kun hvis jeg starter emnet.. Men så kommer det også frem..

Anmeld

22. januar 2013

TR

Animalia skriver:

Jaa kender følelsen alt for godt :-( vi har prøvet i 8 mdr nu og jeg begynder også at blive lidt utålmodig hehe.. Men jeg er sikker på det nok skal komme til os begge.. Jeg går til zoneterapi 1-2 gange om månenden har ikke uregelmæssig menstruation men de kan pille ved noget med hormononerne :-) ogndet har hjulpet på mig, jeg kunne for første gang i denne måned mærke min ÆL og det har jeg aldrig kunnet.. 

Hva koster det at gå til det ?

Og hvordan foregår det`?

Jeg vil gerne igang med at gør noget, for at se om det hjælper ..

Anmeld

22. januar 2013

Sophie90

TR skriver:

Hva koster det at gå til det ?

Og hvordan foregår det`?

Jeg vil gerne igang med at gør noget, for at se om det hjælper ..

Hos min zoneterapeut koster det 400 kr pr gang, det er lidt dyrt men måtte bare prøve det :-) så tager man til det på det tidspunkt man burde have ÆL også kan hun 'få gang i hormonerne' :-) 

det er igennem fødderne hvor de kan påvirke hormonerne, og f.eks. Hjælpe kvinder med uregelmæssig mens eller ikke en ordentlig Æl.. 

Jaa det kan jeg godt forstå :-) det er hårdt at vente og vente.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.