Slowli skriver:
Jeg tror heller ikke på at den er der - desværre. Det er det der gør mig så ked af det. Kan bare mærke at min lunte bliver kortere og kortere pga det her. Nogle mennesker pisser mig utrolig meget af lige for tiden.
Men jeg vil bestemt undersøge med zoneterapi. Begynder at føle at det snart skal ske for jeg er 23 nu og vil helst ikke være "for gammel" når jeg bliver mor første gang.
Mist ikke modet , kroppen skal nogle gange bruge lang tid på at "finde sin egen rytme" .. Fortsætter den svingende cyklus nogle måneder endnu ville jeg kontakte lægen..
Mht alder kan jeg sagtens følge dig - men vend den om og tænk på hvor mange der er tæt på 30 eller over når de får børn - så du er stadig ung og har forhåbentlig mange fertile år endnu

Mht at i ikke har været sammen så længe kan jeg ikke se er noget problem det er jo jer der fastsætter jeres liv, og er ønsket at stifte familie sammen, ja hvorfor vente? Personligt havde kæresten og jeg været sammen i 9 år før jeg blev gravid - den tid er jeg over lykkelig for at vi har haft "alene". Dog var vi kun 15 og 16 da vi blev kærester, og har begge prioriteret uddannelser før børn, da vi så ville have børn så kunne vi selvfølgelig ikke og måtte i behandling..
Så mange gange pøj pøj med projektet herfra - og 
Anmeld