Heller ingen baby i denne omgang :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.679 visninger
41 svar
0 synes godt om
19. januar 2013

Slowli

I morges brast drømmen så om en baby i denne omgang. Min mens begyndt ganske småt i morges. (Jeg tror ihvertfald at det er min mens der er kommet)
Min kæreste og jeg har været sammen i snart et år og vi har ikke på noget tidspunkt gjort noget for ikke at få børn. Så man kan vel sige at vi i princippet har prøvet i snart et år. Begynder at blive virkelig bekymret for at jeg ikke kan få børn. Min mens kommer som vinden blæser og er totalt mærkelig. I dag har jeg rigtig mange smerter i underlivet men ikke på samme måde som jeg plejer at have når jeg har min mens.
Hvorfor er det ikke snart min tur til at få en baby?? Jeg ved at jeg ikke har PCO/PCOS eller endometriose (staves?) så det kan ikke være pga det.
Har brugt det meste af morgenen på at tude for nu synes jeg godt nok det er uretfærdigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

Babydrøm

Slowli skriver:

I morges brast drømmen så om en baby i denne omgang. Min mens begyndt ganske småt i morges. (Jeg tror ihvertfald at det er min mens der er kommet)
Min kæreste og jeg har været sammen i snart et år og vi har ikke på noget tidspunkt gjort noget for ikke at få børn. Så man kan vel sige at vi i princippet har prøvet i snart et år. Begynder at blive virkelig bekymret for at jeg ikke kan få børn. Min mens kommer som vinden blæser og er totalt mærkelig. I dag har jeg rigtig mange smerter i underlivet men ikke på samme måde som jeg plejer at have når jeg har min mens.
Hvorfor er det ikke snart min tur til at få en baby?? Jeg ved at jeg ikke har PCO/PCOS eller endometriose (staves?) så det kan ikke være pga det.
Har brugt det meste af morgenen på at tude for nu synes jeg godt nok det er uretfærdigt.

Ville lige sende en masse  For at det snart er jeres tur  

Anmeld

19. januar 2013

LilleLene

Slowli skriver:

undskyld mig har i kun været sammen i 1 år og så prøver i allerede at få børn

Anmeld

19. januar 2013

Slowli

AnnL skriver:

Ville lige sende en masse  For at det snart er jeres tur  

Tusind tak, håber godt nok også at det snart lykkes. Men tror snart jeg tager turen forbi lægen og prøver at finde ud af hvad der kan være galt.

Anmeld

19. januar 2013

Slowli

LilleLene skriver:

undskyld mig har i kun været sammen i 1 år og så prøver i allerede at få børn

Øhhhh ja, hvad er der galt med det????? Vi skal da også snart giftes..

Anmeld

19. januar 2013

LilleLene

Slowli skriver:

Øhhhh ja, hvad er der galt med det????? Vi skal da også snart giftes..

hold da op i har travlt

Anmeld

19. januar 2013

Slowli

LilleLene skriver:

hold da op i har travlt

Nej egentlig ikke.. Vi kan bare ikke se nogen grund til at vente når vi ved at det er det vi vil.

Anmeld

19. januar 2013

san

LilleLene skriver:

hold da op i har travlt

hvad skal man vente på og hvornår er det så rigtigt at få børn sammen?? efter 1 2 3 4 eller 5 år?

Man kan jo aldrig vide sig sikre på sin partner og sig selv, det er jo et helt nyt liv der åbner sig når man får børn.  så om man har været sammen i 6 mdr eller 10 år, så kan ens partner jo smutte alligevel ....

Ønsker dig held og lykke med bp....

Anmeld

19. januar 2013

Muhmi

LilleLene skriver:

hold da op i har travlt

Min mand og jeg har været sammen i fem år, men vi begyndte også at prøve på børn med det samme.. 1½ år efter vi fandt sammen blev jeg gravid og vi blev gift maj, sidste år, venter én mere til februar og kunne næsten ikke have det bedre...

Der er ingen der siger at man skrider fra hinanden blot fordi man har "travlt" Vi var bare begge klar til at få børn

Anmeld

19. januar 2013

FogL

LilleLene skriver:

hold da op i har travlt

En rimelig upassende kommentar!!!!

Jeg var selv sammen med min nuværende mand i et halvt år, før vi begyndte pb, og vi blev gift 8 måneder efter, da jeg lige var blevet gravid (tilfældigt)

Vi prøver nu pb2, og ærligt talt er det noget fis at sige man skal vente!!! Et forhold kan gå lige nemt i stykker om det er efter 1 år eller 10, man får børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.