Heller ingen baby i denne omgang :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

LilleLene

ciepige skriver:

En rimelig upassende kommentar!!!!

Jeg var selv sammen med min nuværende mand i et halvt år, før vi begyndte pb, og vi blev gift 8 måneder efter, da jeg lige var blevet gravid (tilfældigt)

Vi prøver nu pb2, og ærligt talt er det noget fis at sige man skal vente!!! Et forhold kan gå lige nemt i stykker om det er efter 1 år eller 10, man får børn!

jeg har heller aldrig sagt man skulle vente !!!

jeg syntes bare det er hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

o1Mutte

LilleLene skriver:

undskyld mig har i kun været sammen i 1 år og så prøver i allerede at få børn

Min mand og jeg prøvede da at få barn efter 3 måneder, og i dag 3½ år senere er vi gift. Vi er dog ikke blevet gravide endnu. Blev bare lidt -> over din kommentar.

Anmeld

19. januar 2013

LilleLene

o1Mutte skriver:

Min mand og jeg prøvede da at få barn efter 3 måneder, og i dag 3½ år senere er vi gift. Vi er dog ikke blevet gravide endnu. Blev bare lidt -> over din kommentar.

det er også i orden men jeg forstår det bare ikke, men kan ikke nå at lære at kende et andet menneske på 3 mdr

Men det erjo bare min mening, men jeg er jo også så ung, så jeg kunne jo nå at skifte partner 1000 gange endnu, måske derfor jeg tænker sådan

Anmeld

19. januar 2013

o1Mutte

LilleLene skriver:

det er også i orden men jeg forstår det bare ikke, men kan ikke nå at lære at kende et andet menneske på 3 mdr

Men det erjo bare min mening, men jeg er jo også så ung, så jeg kunne jo nå at skifte partner 1000 gange endnu, måske derfor jeg tænker sådan

Jeg er da ikke meget ældre -er 22.

Jeg vidste bare han var den rette dengang. Og at det var ham jeg ville giftes og ha børn med. Og vi er da godt på vej
Man kan bare ikke skære alle over en kam. Nogle er hurtige andre vil hellere vente. Og mange vil da også syntes at du har været hurtig til at få barn? Hvis du forstår

Anmeld

19. januar 2013

Kongmulle

LilleLene skriver:

hold da op i har travlt

Det var da en underlig kommentar. Hvad skal de vente på? Og hvor længe? Og hvem har uddelt retten til at bestemme hvornår det er rigtigt?

Anmeld

19. januar 2013

Babydrøm

Slowli skriver:

Tusind tak, håber godt nok også at det snart lykkes. Men tror snart jeg tager turen forbi lægen og prøver at finde ud af hvad der kan være galt.

Kan jeg godt forstå, havde jeg nok også gjort

Anmeld

19. januar 2013

Camilla..

LilleLene skriver:

hold da op i har travlt

Hvorfor vente??

Anmeld

19. januar 2013

Camilla..

Slowli skriver:

Øhhhh ja, hvad er der galt med det????? Vi skal da også snart giftes..

Nogle har bare travlt..

Håber snart det lykkes for jer

Anmeld

19. januar 2013

LilleLene

o1Mutte skriver:

Jeg er da ikke meget ældre -er 22.

Jeg vidste bare han var den rette dengang. Og at det var ham jeg ville giftes og ha børn med. Og vi er da godt på vej
Man kan bare ikke skære alle over en kam. Nogle er hurtige andre vil hellere vente. Og mange vil da også syntes at du har været hurtig til at få barn? Hvis du forstår

han skulle slet heller ikke være kommet endnu overhovedet

Anmeld

19. januar 2013

LilleLene

Kongmulle skriver:

Det var da en underlig kommentar. Hvad skal de vente på? Og hvor længe? Og hvem har uddelt retten til at bestemme hvornår det er rigtigt?

har jeg sagt de skulle vente ? nej !

jeg ytrede bare min mening om at JEG syntes det var hurtigt, behøves det at være negativt ? nej !

Utroligt som man skal få lag ord i munden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.