Heller ingen baby i denne omgang :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

Kongmulle

LilleLene skriver:

har jeg sagt de skulle vente ? nej !

jeg ytrede bare min mening om at JEG syntes det var hurtigt, behøves det at være negativt ? nej !

Utroligt som man skal få lag ord i munden

Så kom da endelig med dit input om hvor det "ikke negative" var, for det kan jeg virkelig ikke få øje pÅ. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

frk1991

Kongmulle skriver:

Så kom da endelig med dit input om hvor det "ikke negative" var, for det kan jeg virkelig ikke få øje pÅ. 

Kan slet ikke forstå hvad den kommentar skulle til for. nogen ved bare "det er den person jeg skal leve med"!. 

Håber snart det lykkedes for jer :-) 

Anmeld

19. januar 2013

M&J87

min kæreste og jeg har været sammen i 7 måneder og er begyndt på pb denne måned.

Vi ved hvad vi vil, og der er ingen der skal dømme andre !

Jeg håber I snart får en positiv test!

Knus herfra!

Anmeld

19. januar 2013

o1Mutte

LilleLene skriver:

han skulle slet heller ikke være kommet endnu overhovedet

Okay.

Syntes stadig din kommentar før var rigtig meget uheldig, især når ts er rigtig ked af ikke at være blevet gravid. Og hun spurgte heller ikke om meninger om at det er hurtigt de vil ha børn og vil giftes.

Anmeld

19. januar 2013

FogL

LilleLene skriver:

jeg har heller aldrig sagt man skulle vente !!!

jeg syntes bare det er hurtigt

Øøøøøh.... Er det ikke det samme!?

Anmeld

19. januar 2013

Stivdie

Slowli skriver:

I morges brast drømmen så om en baby i denne omgang. Min mens begyndt ganske småt i morges. (Jeg tror ihvertfald at det er min mens der er kommet)
Min kæreste og jeg har været sammen i snart et år og vi har ikke på noget tidspunkt gjort noget for ikke at få børn. Så man kan vel sige at vi i princippet har prøvet i snart et år. Begynder at blive virkelig bekymret for at jeg ikke kan få børn. Min mens kommer som vinden blæser og er totalt mærkelig. I dag har jeg rigtig mange smerter i underlivet men ikke på samme måde som jeg plejer at have når jeg har min mens.
Hvorfor er det ikke snart min tur til at få en baby?? Jeg ved at jeg ikke har PCO/PCOS eller endometriose (staves?) så det kan ikke være pga det.
Har brugt det meste af morgenen på at tude for nu synes jeg godt nok det er uretfærdigt.

Åh stakkels pus!
for at det bliver jeres tur i næste omgang

Anmeld

19. januar 2013

Christina89

Slowli skriver:

I morges brast drømmen så om en baby i denne omgang. Min mens begyndt ganske småt i morges. (Jeg tror ihvertfald at det er min mens der er kommet)
Min kæreste og jeg har været sammen i snart et år og vi har ikke på noget tidspunkt gjort noget for ikke at få børn. Så man kan vel sige at vi i princippet har prøvet i snart et år. Begynder at blive virkelig bekymret for at jeg ikke kan få børn. Min mens kommer som vinden blæser og er totalt mærkelig. I dag har jeg rigtig mange smerter i underlivet men ikke på samme måde som jeg plejer at have når jeg har min mens.
Hvorfor er det ikke snart min tur til at få en baby?? Jeg ved at jeg ikke har PCO/PCOS eller endometriose (staves?) så det kan ikke være pga det.
Har brugt det meste af morgenen på at tude for nu synes jeg godt nok det er uretfærdigt.

Hejsa

Jeg kender din situation ALT for godt selv. Vil bare lige sige til dig, at du ikke må opgive håbet, men i stedet lade være med at tænke ALT for meget over PB, for pludselig er der gevinst

Vi har selv forsøgt i godt 14 måneder, min menstruation var også mærkelig og svingende mellem 22-47 dage + jeg er også blevet undersøgt for PCO, dog "fejlede" jeg ikke noget. Jeg troede heller ikke, at jeg havde ægløsning, når min cyklus var på 46 dage, men alligevel testede jeg positivt for en uge siden, og min læge regner med, at jeg er 7+5

Det skal nok komme, når tidspunktet er rigtigt, og når du mindst venter det 

Anmeld

19. januar 2013

Clisolka

Kongmulle skriver:

Det var da en underlig kommentar. Hvad skal de vente på? Og hvor længe? Og hvem har uddelt retten til at bestemme hvornår det er rigtigt?

Enig! 

Til TS - jeg  for at det snart bliver jeres tur 

Anmeld

20. januar 2013

Slowli

Godmorgen alle i søde tøser herinde.
Hold da op der har været gang i den herinde. Havde nu ikke regnet med at det ville skabe så meget debat herinde at min kæreste og jeg meget hurtigt har fundet ud af at det er det rigtige. Tusind tak for al jeres opmuntrende ord. Det varmer meget når man står i den her situation.
Har brug for jeres viden herinde for lige nu er min krop meget underlig. Jeg troede igår at jeg fik min mens. Men der var kun en lille smule frisk blod og ikke rigtig så mange "klumper" nu er det gammelt blod der kommer men ikke rigtig som mens. G-test er stadig negativ så aner ikke mine levende råd. Håber I kan hjælpe.

Anmeld

20. januar 2013

Slowli

Nu bløder jeg slet ikke mere. Nu er det kun brun udflåd igen. Any ideas?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.