Slowli skriver:
I morges brast drømmen så om en baby i denne omgang. Min mens begyndt ganske småt i morges. (Jeg tror ihvertfald at det er min mens der er kommet)
Min kæreste og jeg har været sammen i snart et år og vi har ikke på noget tidspunkt gjort noget for ikke at få børn. Så man kan vel sige at vi i princippet har prøvet i snart et år. Begynder at blive virkelig bekymret for at jeg ikke kan få børn. Min mens kommer som vinden blæser og er totalt mærkelig. I dag har jeg rigtig mange smerter i underlivet men ikke på samme måde som jeg plejer at have når jeg har min mens.
Hvorfor er det ikke snart min tur til at få en baby?? Jeg ved at jeg ikke har PCO/PCOS eller endometriose (staves?) så det kan ikke være pga det.
Har brugt det meste af morgenen på at tude for nu synes jeg godt nok det er uretfærdigt.
Hejsa
Jeg kender din situation ALT for godt selv. Vil bare lige sige til dig, at du ikke må opgive håbet, men i stedet lade være med at tænke ALT for meget over PB, for pludselig er der gevinst 
Vi har selv forsøgt i godt 14 måneder, min menstruation var også mærkelig og svingende mellem 22-47 dage + jeg er også blevet undersøgt for PCO, dog "fejlede" jeg ikke noget. Jeg troede heller ikke, at jeg havde ægløsning, når min cyklus var på 46 dage, men alligevel testede jeg positivt for en uge siden, og min læge regner med, at jeg er 7+5 
Det skal nok komme, når tidspunktet er rigtigt, og når du mindst venter det 

Anmeld