Jeg læser skam også om både for og imod..
Dine læger er for, min er imod (når der er snak om allerede seksuel aktive kvinder) Dette jeg linker til er imod og kræften bekæmpelse er for...
Jeg synes det er svært som borger at finde ud af hvilket man skal forholde sig til, men jeg hælder nok mest til at jeg synes som min læge og artiklen at vaccinen er kommet for hurtig på gaden + jeg synes der er gået lidt hysteri i den efter at Mira W er død... godt at hendes død har sat fokus, men synes måske det har været lige ekstremt nok...
Svær debat at tage på skrift, da jeg ikke altid er lige god til at formulere mig...
Men jeg vil fortsætte med at følge debatten på forskellige medier, for jeg sidder også med følelsen af at skulle jeg få livmoderhalskræft og vaccinen kunne have hjulpet mig og jeg ingen bivirkninger har fået, så har jeg i den grad svigtet mine piger...
Jeg har nu slet ikke tænkt på det i forhold til Mira Wanting - har altid været for vaccinen, synes det er en fantastisk god mulighed for at beskytte sig mod noget, som er så livstruende. Og jeg mener, at vi gør det i mange andre tilfælde som kan være ligeså farlige som denne vacc. men vi gør det alligevel. Der ikke noget som er fuldstændig risikofrit - det er bare om man er villig til at tage chancen, både på den ene og den anden måde.
Det jeg egentlig også synes er vigtigt i forhold til denne "debat" er, at det burde være et valg man selv tager - om man har lyst til at blive vacc. og ikke hindres pga køn eller alder. Dem der så ikke vil vacc. kan lade være, men dem der har lyst til det skal have muligheden. Det er i hvert fald min mening 
Anmeld