Er ved at drukne i mit gråd :'''(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

Nemesis

Christina9870 skriver:

Der er ikke rigtig noget med formue på 10.000 mere, de regler er også lavet om...

nej ikke i min kommune i hvert fald.

min søn blev 18 i går og vi var derfor på kommunen for at søge kh til ham - selvom han er hjemmeboende.

Der var det stadig ingen formue over 10.000 kr, medmindre den er bundet og derfor ikke kan hæves.

vi skulle i øvrigt have dokumentations med fra banken, på både indestående og at pengene var låst.

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

helle85

Christina9870 skriver:

Nej desværre ikke, da det ikke er noget jeg har fra en hjemmeside, men min kæreste der lige har været på kursus i de nye regler om dagpenge, kontanthjælp mm.

okay jeg troede at det var noget som var trådt i kraft

Anmeld

18. januar 2013

Mom2

helle85 skriver:

okay jeg troede at det var noget som var trådt i kraft

De er også trådt i kraft de nye regler, ved bare ikke hvor de er at finde på nettet...

Anmeld

18. januar 2013

Silas&Mille

Christina9870 skriver:

De er også trådt i kraft de nye regler, ved bare ikke hvor de er at finde på nettet...

Jeg var lige til møde på kommunen igår, og der fik jeg altså heller ikke noget afvide om de nye regler.

Jeg har godt både læst og hørt at der er snak om at lave reglerne om, men har ikke hørt noget om at de skulle være trådt i kraft.

Anmeld

18. januar 2013

Carina:-)

Aner ikke en dyt om de regler,men håber du har nogen der kan hjælpe jer igennem 

Anmeld

19. januar 2013

MortilElias2010

Penge er roden til ALT ondt! Simpelthen forkasteligt! Ville ønske at der ikke var noget der hed økonomi. Det skaber simpelthen så meget uro at det er til at kaste op over!  Kæmpe kram, håber virkelig meget I finder en holdbar løsning. Så ked af det på jeres vegne! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.