Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu kan det snart ikke blive være, og er helt på herrens mark, der er ingen som kan hjælpe mig eller fortælle mig hvad jeg skal gøre, kan det virkelig være rigtigt.
ikke nok med at jeg har fået afslag på kontanthjælp, så har jeg heller ikke fået familieydelse idag pga, vi skylder penge til daginstuation. så de har trukket ALT og gør de også de næste 2 gange minimun jeg havde regnet med de penge da jeg jo slet ingen indtægter får langt ud i fremtiden i dette år
kan det virkelig være rigtig at de må give mig afslag på kontanthjælp når jeg er forsørger til 2 ???
nu er min kæreste eneforsørger, og det tjener han slet ikke nok til.... kan snart ikke magte mere, kunne en eller andet virksomhed dog ikke være sød at ansætte miiig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nu ved vi jo ikke hvorfor du fik afslag, og er ked af i står i det sted, og ved jo ikke hvormeget din kæreste tjener men hvis i skrænker jer ind kan i så ikke leve????
Det lyder da helt vildt og rigtig hårdt.
Du og din kæreste er ikke gift? Lyder mærkeligt når I har børn at de ikke vil hjælpe. Har du fået en begrundelse for afslaget?
B&J skriver: nu ved vi jo ikke hvorfor du fik afslag, og er ked af i står i det sted, og ved jo ikke hvormeget din kæreste tjener men hvis i skrænker jer ind kan i så ikke leve????
fik afslag pga at man ikke må få kontanthjælp før efter 2-3 måneder efter man er færdig med sin uddannelse.
jeg blev færdig i dec, og må først søge kontanthjælp i feb eller marts-
nej vi kan ikke leve på hans lave indkomst
Kellie skriver: Det lyder da helt vildt og rigtig hårdt. Du og din kæreste er ikke gift? Lyder mærkeligt når I har børn at de ikke vil hjælpe. Har du fået en begrundelse for afslaget?
nej vi er ikke gift, og begrundelsen er at man ikke må få kontanthjælp før efter 2-3 måneder efter man har afsluttet sin uddannelse, jeg blev færdig i dec, og må først søge i feb eller marts.
Anonym skriver: fik afslag pga at man ikke må få kontanthjælp før efter 2-3 måneder efter man er færdig med sin uddannelse. jeg blev færdig i dec, og må først søge kontanthjælp i feb eller marts- nej vi kan ikke leve på hans lave indkomst
det viste jeg ikke, men er du ikke i en fagforening?
heller ikke hvis der er mange ting i dropper kan i så ikke leve, evt med mad fra forælder og venner??
vi har selv været på røven, men min mor hjalp med maden regninger fik vi rykket til senere så vi kunne afbetale på dem så vi lige kunne leve.... så alt håb er ikke ude
B&J skriver: det viste jeg ikke, men er du ikke i en fagforening? heller ikke hvis der er mange ting i dropper kan i så ikke leve, evt med mad fra forælder og venner?? vi har selv været på røven, men min mor hjalp med maden regninger fik vi rykket til senere så vi kunne afbetale på dem så vi lige kunne leve.... så alt håb er ikke ude
nej er ikke i fagforening , jeg var meldt ind i a-kasse HK . men de ringede efter et halvt pr og sagde jeg først måtte være i a-kasse når jeg fandt en læreplads eller et arbejde
og håber da at noget familie kan hjælpe..
Puha ja det er nogle rigtig trælse regler de har fået stillet op, men der er ikke så meget at gøre Reglen blev lavet for godt et halvt år siden tror jeg, og der forventede de at folk måtte enten finde arbejde eller spare op hvis det var.. For der er bare intet at gøre.. Men kan i ikke få højere bolig støtte (hvis i bor til leje) og han kan vel få en eller anden form for forsørger tillæg når han både skal forsørge både dig og jeres barn??
Håber virkelig det flasker sig for jer, for det er da en rigtig træls omgang at skulle igennem
Anonym skriver: nej er ikke i fagforening , jeg var meldt ind i a-kasse HK . men de ringede efter et halvt pr og sagde jeg først måtte være i a-kasse når jeg fandt en læreplads eller et arbejde og håber da at noget familie kan hjælpe..
det lyder bare mærkeligt for da jeg tog min HG, var jeg på kontanthjælp lige bagefter....
Chel1992 skriver: Puha ja det er nogle rigtig trælse regler de har fået stillet op, men der er ikke så meget at gøre Reglen blev lavet for godt et halvt år siden tror jeg, og der forventede de at folk måtte enten finde arbejde eller spare op hvis det var.. For der er bare intet at gøre.. Men kan i ikke få højere bolig støtte (hvis i bor til leje) og han kan vel få en eller anden form for forsørger tillæg når han både skal forsørge både dig og jeres barn?? Håber virkelig det flasker sig for jer, for det er da en rigtig træls omgang at skulle igennem
ja så er det jo der for jeg fik i min tid, for der var ikke en regl der hed sådan men ja regler bliver lavet hele tiden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128