Han ved ikke jeg har født hans barn! eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

Cæcilia

Freyjasmor skriver:

Puha sikke noget møg altså! Ham forstår jeg godt hun (eller dig selv) ikke skal i nærheden af!

Jeg ville søge om politihold og så ellers melde ham for trusler og vold! Selv hvis du oplyser han er din datters far, vil han jo aldrig nogensinde få lov at se hende!

Håber det hele løser sig for dig, og at han for lov at udtjene den straf han fortjener! For hold kæft en vatpik!

Jeg har allerede søgt om tilhold, men det ville politiet ikke give mig, da jeg ikke havde "beviser" nok.. . Mener nu jeg havde rigeligt.

Jeg håber bare han holder sig langt langt væk og ikke søger om noget som helst, jeg søger nemlig ikke om bidrag.

Dejligt med en kommentar! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Lusi

Cæcilia skriver:

han kunne f.eks finde på bare at lægge hende og gå. Eller slå hende, eller ryste hende så hårdt hun får hjerneskade, jeg VED han vil gøre det. han har selv sagt det, jeg ville ønske jeg havde optaget det. "hvis jeg nogensinde ser hende slår jeg hende ihjel, så slipper jeg også for at betale bidrag"... Det er så langt ude som det overhovedet kan blive. Tak for support! 

Åh Gud

Fatter jo SLET ik at politiet er skide ligeglade.. Som en anden lige skrev, kan du så heller ik få tilhold mod ham?

Anmeld

21. januar 2013

Cæcilia

Lusi skriver:

Åh Gud

Fatter jo SLET ik at politiet er skide ligeglade.. Som en anden lige skrev, kan du så heller ik få tilhold mod ham?

Jamen jeg forstår det altså heller ikke, men ham jeg talte med var også meget ligeglad, og jokede nærmest med det. Jeg fortalte hvad han havde gjort, og han sagde så" nå, og nu vil du have han skal straffes?"Øh næh, egentlig ikke. Jeg vil bare gerne have han holder sig helt væk fra os.

Det er til dyb forundring, ja 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.