Han ved ikke jeg har født hans barn! eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

Laulund87

Frk. Himmelblå skriver:

Well done!

Håber, I er i sikkerhed fra ham nu.

Godt, du har gjort dit bedste for at det kan lade sig gøre at få det trygge, gode liv, I fortjener.

I min optik mistede din x alle sine rettigheder i det øjeblik, han udsatte dig og jeres kommende barn for vold. Og sådan burde det bestemt også være juridisk. Synd, politiet ikke har villet hjælpe dig.

Kommer han efter dig igen, må du ikke tøve med at få dig en advokat. Du må ikke tøve med at involvere relevant fagfolk, fordi du føler dig sårbar pga. din løgn. Du skal fortsat passe rigtig godt på dig og den lille.

held og lykke

Helt enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

MortilElias2010

Frk. Himmelblå skriver:

Well done!

Håber, I er i sikkerhed fra ham nu.

Godt, du har gjort dit bedste for at det kan lade sig gøre at få det trygge, gode liv, I fortjener.

I min optik mistede din x alle sine rettigheder i det øjeblik, han udsatte dig og jeres kommende barn for vold. Og sådan burde det bestemt også være juridisk. Synd, politiet ikke har villet hjælpe dig.

Kommer han efter dig igen, må du ikke tøve med at få dig en advokat. Du må ikke tøve med at involvere relevant fagfolk, fordi du føler dig sårbar pga. din løgn. Du skal fortsat passe rigtig godt på dig og den lille.

held og lykke

Anmeld

20. januar 2013

mpr

Cæcilia skriver:

Altså som jeg har nævnt flere gange, så HAR jeg været til politiet og forsøgt at anmelde det, uden held. De tager simpelthen ikke kvindevold seriøst, og da jeg også have mave dengang troede de sikkert det var en "undskyldning" for at få den hele forældremyndighed eller sådan noget 

Jeg vil hellere tage imod fængsel og dagsbøder end at udsætte min datter for en far, der potentielt vil yde vold mod hende. 

Prøv lige at overvej det en gang til.. Vil du hellere i fængsel og efterlade din datter til en pleje familie i en længere periode hvor hun nok ikke får lov at se dig rigtigt, eller måske ende med at de finder frem til faren og beder ham om at tage pigen fordi han er faren og du skal i fængsel?? 

Tror altså sagtens at stats amtet ville kunne beskytte dig og din datter når du har alle de sms'er osv. Synes bare det er synd for pigen hvis hun ender med at stå uden nogen af hendes forældre fordi mor forsøgte at beskytte hende fra sin far ved at lyve for staten 

Anmeld

20. januar 2013

Lusi

Cæcilia skriver:

Jeg har gemt alle smser og breve og altting!  men politiet ville desværre ikke gøre noget. De tager ikke rigtig den slags alvorligt 

Jeg ved ikke om han selv rejser sag, eller om de måske gør, siden hans navn er nævnt i papirerne. Det kunne jo være de forlangte DNA test for at slå fast om han var far og om jeg løj  Jeg håber det ikke. Jeg vil så gerne have hende for mig selv, og kan blive helt forkvalmet hvis jeg tænker på at han skulle have hende alene. Han kunne sagtens finde på at ryste hende eller lade hende græde alene i timevis, sådan er han

jeg vil ikke forlange noget økonomisk af ham, for jeg kan sagtens klare mig  selv, så jeg håber ikke at han tager sagen op. Han bor jo også i sønderjylland og jeg tvivler på han ville bruge så mange penge på at se sit "bastard afkom", som han kalder hende. Tak for gode råd, det er godt at høre 

Nej politiet er jo som jo regel først hjælpsomme, når der ligger lig på bordet
Føj hvor burde de skamme sig!!
Men tro mig, gør du noget økonomisk ulovligt, hvad angår det her, SÅ skal de nok være der..

Jeg ville kontakte statsforvaltningen og forklare hele din situation og håbe på de har lidt hjerte og forståelse..

Anmeld

21. januar 2013

Cæcilia

Lusi skriver:

Nej politiet er jo som jo regel først hjælpsomme, når der ligger lig på bordet
Føj hvor burde de skamme sig!!
Men tro mig, gør du noget økonomisk ulovligt, hvad angår det her, SÅ skal de nok være der..

Jeg ville kontakte statsforvaltningen og forklare hele din situation og håbe på de har lidt hjerte og forståelse..

jeg har det bare som om jeg ikke kan stole på nogen, og jeg er frygtelig ked af at politiet tager så let på det. Jeg har gemt smser og mails og alt, men han kan jo bare sige" sådan er jeg ikke mere, og bare fordi jeg var sådan over for dig, behøver jeg ikke være sådan over for min datter". Det er meget muligt, men jeg tager ikke chancen og risikerer min datters liv!!! 

Anmeld

21. januar 2013

Cæcilia

Chel1992 skriver:

Prøv lige at overvej det en gang til.. Vil du hellere i fængsel og efterlade din datter til en pleje familie i en længere periode hvor hun nok ikke får lov at se dig rigtigt, eller måske ende med at de finder frem til faren og beder ham om at tage pigen fordi han er faren og du skal i fængsel?? 

Tror altså sagtens at stats amtet ville kunne beskytte dig og din datter når du har alle de sms'er osv. Synes bare det er synd for pigen hvis hun ender med at stå uden nogen af hendes forældre fordi mor forsøgte at beskytte hende fra sin far ved at lyve for staten 

Statsamtet er helt kolde. Det skal bevises, at det er dårligt for hende at være sammen med sin far, og det kan jo tage flere år med en mand, der er super god til at manipulere

Jeg tager det som det kommer, jeg er bare utrolig bekymret hele tiden

Anmeld

21. januar 2013

Cæcilia

Phoenix skriver:

Tænker om det ikke ville være en god ide at få ham til at indrømme hans vold mod dig, på skrift ( her skal du nok være lidt kreativ) 

Så du har et bevis for hans aggressive adfærd. Det kan hjælpe på at han evt højst får overvåget samvær. ( kan man håbe) 

Ville aldrig turde at lade mit barn være alene med en mand som ham du beskriver. Han lyder meget antændelig, når noget er irriterende for ham eller ikke makker ret.

Tror det er klogt du mindst muligt tirrer ham. Så klogt af dig ikke at kræve børnebidrag. 

Tag evt kontakt til mødre hjælpen. Der sidder rådgivere og jurister der kan vejlede dig  

jeg har flere smser og skypebeskeder hvor der står "undskyld jeg har slået dig" og alt muligt, som jeg også medbragte til politiet. Men som de sagde "dem kunne du selv have lavet, ...ikke?"

Anmeld

21. januar 2013

Lusi

Cæcilia skriver:

jeg har det bare som om jeg ikke kan stole på nogen, og jeg er frygtelig ked af at politiet tager så let på det. Jeg har gemt smser og mails og alt, men han kan jo bare sige" sådan er jeg ikke mere, og bare fordi jeg var sådan over for dig, behøver jeg ikke være sådan over for min datter". Det er meget muligt, men jeg tager ikke chancen og risikerer min datters liv!!! 

Jeg forstår godt din frustration!
Jeg bliver da også nødt til at tælle til 10 engang imellem, når vores børn er belastende.. Min søn vil fx bare ik skiftes i øjeblikket og det er da meget normalt de har en periode hvor de ik vil det..
Og hvad kan han så finde på?

Ikke sagt at han vil gøre noget, men er da klart man får tanken, når han har sådan et iltert temperament

Håber virkelig statsforvaltningen kan hjælpe dig..

Anmeld

21. januar 2013

FogL

Puha sikke noget møg altså! Ham forstår jeg godt hun (eller dig selv) ikke skal i nærheden af!

Jeg ville søge om politihold og så ellers melde ham for trusler og vold! Selv hvis du oplyser han er din datters far, vil han jo aldrig nogensinde få lov at se hende!

Håber det hele løser sig for dig, og at han for lov at udtjene den straf han fortjener! For hold kæft en vatpik!

Anmeld

21. januar 2013

Cæcilia

Lusi skriver:

Jeg forstår godt din frustration!
Jeg bliver da også nødt til at tælle til 10 engang imellem, når vores børn er belastende.. Min søn vil fx bare ik skiftes i øjeblikket og det er da meget normalt de har en periode hvor de ik vil det..
Og hvad kan han så finde på?

Ikke sagt at han vil gøre noget, men er da klart man får tanken, når han har sådan et iltert temperament

Håber virkelig statsforvaltningen kan hjælpe dig..

han kunne f.eks finde på bare at lægge hende og gå. Eller slå hende, eller ryste hende så hårdt hun får hjerneskade, jeg VED han vil gøre det. han har selv sagt det, jeg ville ønske jeg havde optaget det. "hvis jeg nogensinde ser hende slår jeg hende ihjel, så slipper jeg også for at betale bidrag"... Det er så langt ude som det overhovedet kan blive. Tak for support! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.