børn på klinikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

modesty

Hej.

sagen er den at jeg har tid til første scanning efter start på gonal-f her på onsdag... lige nøjagtig den dag skal alle mandens kolegaer til noget messe og han kan derfor ikke få fri..

jeg vil helst ikke alene afsted og kun mine to veninder ved om vores behandling. jeg har derfor spurgt den ene (hun går på barsel pt.) om hun vil med.

det ville hun gerne, men var jo nød til at tage hendes dreng med (født i december).

spørgsmålet lyder så - er det total uretfærdigt at have sådan en lille guldklump med på klinikken.

Han er meget rolig og bliver der det mindste går hun selvfølgelig ud med ham, men jeg vil jo meget gerne have hendes støtte, når nu manden ikke har mulighed for at tage med.

Jeg har én gang oplevet et barn på klinikken og jeg brød grædende sammen.

Det var alt for hårdt at skulle konfronteres med når jeg gennemgik dét jeg gjorde.

Så for de andre kvinders skyld synes jeg at du må bide i det sure æble og tage til scanningen alene. Din veninde kan jo tage med og vente foran klinikken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Kris89

Tak for svar allesammen. Er glad for så mange ville byde ind - derfor får i også lige en fælles meddelse.

Mange skriver det ikke er i orden - og det var vel egentlig også derfor jeg lavede afstemningen - altså fordi jeg ikke lige selv ved hvordan jeg ville have det med et barn på klinikken.

Nu må vi se hvad vi finder ud af, ellers må vi stå lidt ved siden af venteværelset - for ærlig (og det skal man jo være ind i mellem) har jeg VIRKELIG brug for støtten. Nogle skriver at det "bare" er en alm. scanning og det kan man sagtens gøre alene. Men jeg har bare brug for ikke at være alene om det. jeg har brug for at dele det med nogen.

Tak for svar allesammen

Anmeld

18. januar 2013

KTP86

Nessie skriver:

Det gør mig så ondt for dig. Hvor må det have været hårdt

Det var det,og det er det stadig,men man lære at leve videre derfra Tak for knuseren ^^

Anmeld

18. januar 2013

KTP86

Tak for svar allesammen. Er glad for så mange ville byde ind - derfor får i også lige en fælles meddelse.

Mange skriver det ikke er i orden - og det var vel egentlig også derfor jeg lavede afstemningen - altså fordi jeg ikke lige selv ved hvordan jeg ville have det med et barn på klinikken.

Nu må vi se hvad vi finder ud af, ellers må vi stå lidt ved siden af venteværelset - for ærlig (og det skal man jo være ind i mellem) har jeg VIRKELIG brug for støtten. Nogle skriver at det "bare" er en alm. scanning og det kan man sagtens gøre alene. Men jeg har bare brug for ikke at være alene om det. jeg har brug for at dele det med nogen.

Tak for svar allesammen

Du skal jo gøre hvad der er bedst for dig,jeg ville bare ikke være i stand til at (måske) udsætte en barnløs for synet af en bebs. Man ved jo aldrig hvilke nyheder de kvinder på klinikker har fået.. Jeg håber scanningen vil gå fantastisk! 

Anmeld

18. januar 2013

tarkoflen

Kan du ikke forhøre dig på klinikken om der er mulighed for at l kan sidde et andet sted end venteværelset? Jeg tænker at gøre hvad l kan for, at dem, der ikke kan holde til at der er en baby tilstede, kan slippe for at skulle se jer? Eller l kan blive stående udenfor indtil du skal ind?

Jeg håber det bliver en god skanning!

Anmeld

19. januar 2013

os2

Ville ikke bryde mig om at er er små børn på klinikken. Vi sidder jo der fordi vi kæmper for et lille barn og skuffelser er der mauforvekslelig forvejen. Små børn hører ikke til sammen med fertilitets klinikker 

Anmeld

1. februar 2013

Anitta-sofie

hmm jeg ved ikke nu kommer det jo lidt an på barnets alder, men ok den må være lille siden moren stadig har barsel. mig personlig ville det ikke gøre noget. Men igen det er jo som en siger, man ved ikke hvilken besked folk har fået.

og altså scanning er ikk sååå slemt. herregud det tar et øjeblik

Jeg ville nok som en foreslår spørge om i ku vente i seperat rum, netop af hensyn til de andre patienter. for ærligt, man har følelserne uden på tøjet på sådan et sted.

håber din scanning gik godt

Anmeld

1. februar 2013

quindelist

Altså jeg har det lige modsat de fleste andre kan jeg se.

Første gang vi var på trianglen og iøvrigt fik nogle meget nedslående nyheder (som heldigvis viste sig ikke at holde stik) kom der et par ind for at vise deres vidunder frem -og ja det er hårdt at se på babyer når man selv har forsøgt i 5 år, men os gav det håb, og vi gik derfra og troede lidt mere på det end vi gjorde da vi kom.
Af samme årsag var vi også ude og vise Sigrid frem da hun var nyfødt....

Jeg kender andre i behandling der har haft samme oplevelse som mig

Nu ved jeg godt din venindes baby ikke er lavet på den klinik. Men det behøver i jo ikke sige højt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.