børn på klinikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Kris89

come2 skriver:

jeg ville ikke bryde mig om det.

Det er lidt akavet når man selv kæmper, at der så er nogle der slæber børn med ind på klinikken.

men sådan er man forskellige

tak for svar...

kan udemærket følge dig...

håber bare at med en tid kl. 8 om morgenen at vi så hurtig kan komme til og komme væk igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Kris89

Putomanen skriver:

Jeg må også sige, at jeg helst ville være fri for børn.

Jeg prøvede engang at et par havde taget deres familie med på klinikken, en mor, far og søster, og de sad og snakkede enormt højt og var meget forstyrrende. Det er ikke altid optimalt når man sidder i sådan en sårbar situation.

Jeg håber du finder en god løsning 

heldigvis er han et meget roligt barn og hun går selvf. ud med ham hvis der bliver det midnste.

samtidig har jeg en tid allerede kl. 8.00, så håber på minimal ventetid...

Anmeld

16. januar 2013

sus73

Kris89 skriver:

Hej.

sagen er den at jeg har tid til første scanning efter start på gonal-f her på onsdag... lige nøjagtig den dag skal alle mandens kolegaer til noget messe og han kan derfor ikke få fri..

jeg vil helst ikke alene afsted og kun mine to veninder ved om vores behandling. jeg har derfor spurgt den ene (hun går på barsel pt.) om hun vil med.

det ville hun gerne, men var jo nød til at tage hendes dreng med (født i december).

spørgsmålet lyder så - er det total uretfærdigt at have sådan en lille guldklump med på klinikken.

Han er meget rolig og bliver der det mindste går hun selvfølgelig ud med ham, men jeg vil jo meget gerne have hendes støtte, når nu manden ikke har mulighed for at tage med.

Jeg har prøvet at sidde i en situation, hvor jeg skulle til en samtale, som jeg havde på fornemmelsen ville være en afsluttende en af slagsen, hvor jeg ville få at vide, at der ikke er mere at gøre og at jeg ikke kan få børn (og det var også det der var beskeden). Imedens jeg sidder og venter, og har sorgen og tårerne helt op til kanten, kommer der et par med deres nyfødte barn som de ville vise frem til lægerne. Det var helt umenneskeligt hårdt at sidde der og se deres nyfødte, og alle lægerne der kom springende med smil og "iiih hvor er hun dejlig/fin....".

Jeg synes man skal tænke sig om inden man tager især små børn med ind i venteværelser på klinikker hvor der er barnløse i behandling. Det handler ikke om hvorvidt barnet støjer eller er stille, men det faktum at der kan være par/enlige som har været i behandling adskillige år, og som lige præcis dér har behov for ikke at få børn lige op i hovedet. Vi bliver jo rigeligt konfronteret med børn alle andre steder også.

Anmeld

16. januar 2013

nielsen80

Kris89 skriver:

heldigvis er han et meget roligt barn og hun går selvf. ud med ham hvis der bliver det midnste.

samtidig har jeg en tid allerede kl. 8.00, så håber på minimal ventetid...

Meget enig med hvad mange af de andre skriver - der kan være par/enlige, som sidder og skal ind til den afsluttende samtale, og på ingen måde har brug for at have spædbørn omkring sig.

En skanning som du skal til tager ingen tid, og der er virkelig ikke meget i det. Kunne din veninde ikke vente på en cafe eller andet i nærheden?

Anmeld

16. januar 2013

Muhmi

Hmm.. Den er svær, fordi det er jo egentlig folks eget problem hvis de bliver kede af det...

MEN hvis jeg var i behandling og så en lille vidunderklump der var blevet taget med på klinikken, så kunne jeg godt blive ret ked af at det ikke var mig der havde sådan én lille størrelse...

Og dog igen... Det kan jo også være at der bare kommer en masse positiv respons på det  I don't know..

Men jeg ville ikke byde folk at skulle se på sådan en lille én når de sidder i behandling...

Det er ligesom at abort afd. ligger samme sted som dem der desperat prøver at holde deres lille guldklump inde i hvert fald til uge 30.... Synes det er mega unfair at de to steder skal ligge lige op ad hinanden....

Anmeld

16. januar 2013

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Meget enig med hvad mange af de andre skriver - der kan være par/enlige, som sidder og skal ind til den afsluttende samtale, og på ingen måde har brug for at have spædbørn omkring sig.

En skanning som du skal til tager ingen tid, og der er virkelig ikke meget i det. Kunne din veninde ikke vente på en cafe eller andet i nærheden?

Enig!

Jeg ville være blevet meget ked af at skulle konfronteres med babyer et sted hvor jeg kommer for at kæmpe en kamp der ikke nødvendigvis kan vindes.

Kan godt forstå at du synes det vil være en støtte når nu manden ikke kan, men når du nu spørger vil jeg være ærlig

Anmeld

16. januar 2013

tweety2060

Hm syntes det er en lidt svær problematik... Ved at forældre som har været så heldige at blive gravide, kommer og stolt viser børnene frem..... Så der kommer små babyer.
MEn som sagt, så er man nok ekstra følsom, men bum bum.... på den anden side, så er der jo også babyer i bilka, på cafe mm.. så nan kan jo heller ikke undgå det....Ring og hør hvad klinikkens holdning er til det. Pøj pøj med det

Anmeld

16. januar 2013

Viventerjer

come2 skriver:

jeg ville ikke bryde mig om det.

Det er lidt akavet når man selv kæmper, at der så er nogle der slæber børn med ind på klinikken.

men sådan er man forskellige

Anmeld

16. januar 2013

Viventerjer

Putomanen skriver:

Jeg må også sige, at jeg helst ville være fri for børn.

Jeg prøvede engang at et par havde taget deres familie med på klinikken, en mor, far og søster, og de sad og snakkede enormt højt og var meget forstyrrende. Det er ikke altid optimalt når man sidder i sådan en sårbar situation.

Jeg håber du finder en god løsning 

Anmeld

16. januar 2013

Viventerjer

Kris89 skriver:

tak for svar. kan sagtens følge dig. og havde også mine tvivl om jeg skulel spørge hende, men samtidig har jeg bare hårdt brug for nogen omkring mig lige i tiden...

den er svær, men heldigvis har jeg en tid allerede kl. 8.00, så håber jeg kommer til at sidde minimalt i venteværelset, så jeg kan komme hjem igen.

Var så lidt da

Jeg syntes nu stadig du ikke skal medbringe en med en baby .. Det lidt et andet sted end et alm. Lægebesøg .. Det sidste man har brug for er en der sidder med sin baby kl.8 om morgenen sidder der som regl lige så mange som middag og eftermiddag så det gør ikke den store forskel

Krydser forresten for et godt klinikbesøg til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.