børn på klinikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad ville du synes om børn på klinikken

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.221 visninger
37 svar
0 synes godt om
16. januar 2013

Kris89

Hej.

sagen er den at jeg har tid til første scanning efter start på gonal-f her på onsdag... lige nøjagtig den dag skal alle mandens kolegaer til noget messe og han kan derfor ikke få fri..

jeg vil helst ikke alene afsted og kun mine to veninder ved om vores behandling. jeg har derfor spurgt den ene (hun går på barsel pt.) om hun vil med.

det ville hun gerne, men var jo nød til at tage hendes dreng med (født i december).

spørgsmålet lyder så - er det total uretfærdigt at have sådan en lille guldklump med på klinikken.

Han er meget rolig og bliver der det mindste går hun selvfølgelig ud med ham, men jeg vil jo meget gerne have hendes støtte, når nu manden ikke har mulighed for at tage med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Elgaard73

Hej... Vi var igennem et fryseforsøg i Brædstrup, her i November. Dagen førend at vi skulle derned, sprang vores barnepige fra og vi ringede derfor ned for at høre om vi måtte tage ham med. Jeg havde det nemlig lige som dig.

De var vildt søde og forstående, og sagde at han gerne måtte komme med (for ellers ville vi jo være nød til at aflyse forsøget). Vi ville bare få et andet sted at sidde, end lige i venteværelset. Han fik endda lov til at komme med ind, da de lagde æggene op. 

Jeg ved ikke om de vil være lige så forstående når det "bare" er en venindes barn. Du bliver jo ikke nød til at aflyse, fordi at hendes barn ikke måtte komme med...

Men ring og hør klinikken ad.... 

Anmeld

16. januar 2013

tarkoflen

Jeg tror faktisk lige jeg ville ringe til klinikken og spørge om det ville være ok, og forklare dem situationen! Det er træls at komme derud og så siger de, at de ikke vil have børn med!

Jeg tror dog ikke det er noget problem, når baby er så lille bitte, så sover de jo alligevel det meste af tiden

Kan godt forstå, at du ikke har lyst til at tage afsted alene!

Håber hun må komme med! Om ikke andet, så kan hun jo i hvert fald være der, når du kommer ud

Anmeld

16. januar 2013

Kris89

Elgaard73 skriver:

Hej... Vi var igennem et fryseforsøg i Brædstrup, her i November. Dagen førend at vi skulle derned, sprang vores barnepige fra og vi ringede derfor ned for at høre om vi måtte tage ham med. Jeg havde det nemlig lige som dig.

De var vildt søde og forstående, og sagde at han gerne måtte komme med (for ellers ville vi jo være nød til at aflyse forsøget). Vi ville bare få et andet sted at sidde, end lige i venteværelset. Han fik endda lov til at komme med ind, da de lagde æggene op. 

Jeg ved ikke om de vil være lige så forstående når det "bare" er en venindes barn. Du bliver jo ikke nød til at aflyse, fordi at hendes barn ikke måtte komme med...

Men ring og hør klinikken ad.... 

det fik jeg selvf. ikke lige med

jeg har snakket med klinikken. det havde ikke "regler" på det område og så længe vi tog hensyn var det ikke et problem for dem.

ville bare gerne lige have jeres syn på sagen - dem der står i det.

og tak for svar

Anmeld

16. januar 2013

Kris89

tarkoflen skriver:

Jeg tror faktisk lige jeg ville ringe til klinikken og spørge om det ville være ok, og forklare dem situationen! Det er træls at komme derud og så siger de, at de ikke vil have børn med!

Jeg tror dog ikke det er noget problem, når baby er så lille bitte, så sover de jo alligevel det meste af tiden

Kan godt forstå, at du ikke har lyst til at tage afsted alene!

Håber hun må komme med! Om ikke andet, så kan hun jo i hvert fald være der, når du kommer ud

det fik jeg selvf. ikke lige med

jeg har snakket med klinikken. det havde ikke "regler" på det område og så længe vi tog hensyn var det ikke et problem for dem.

ville bare gerne lige have jeres syn på sagen - dem der står i det.

og tak for svar

ja der er nemlig 1 times kørsel hver vej, så om ikke andet kan vi lige få lidt tøsetid sammen og snakke om det der sker.. det er så svært at rumme alting selv.

Anmeld

16. januar 2013

Kris89

flere der vil dele - det er jo "jer" der sidder i venteværelset. hvordan vil i ha det.?

Anmeld

16. januar 2013

Viventerjer

Kris89 skriver:

Hej.

sagen er den at jeg har tid til første scanning efter start på gonal-f her på onsdag... lige nøjagtig den dag skal alle mandens kolegaer til noget messe og han kan derfor ikke få fri..

jeg vil helst ikke alene afsted og kun mine to veninder ved om vores behandling. jeg har derfor spurgt den ene (hun går på barsel pt.) om hun vil med.

det ville hun gerne, men var jo nød til at tage hendes dreng med (født i december).

spørgsmålet lyder så - er det total uretfærdigt at have sådan en lille guldklump med på klinikken.

Han er meget rolig og bliver der det mindste går hun selvfølgelig ud med ham, men jeg vil jo meget gerne have hendes støtte, når nu manden ikke har mulighed for at tage med.

Syntes lidt det bør undgås.. Man er meget sårbar i et behandlingsforløb, og klinikken kan nogle gange være et "helle" og et sted det okay og være sårbar på .. Sidder der en med et barn ville jeg føle mig stødt og tror også at, der er andre der ville gøre det .. Behandlingerne er ofte for mange forbundet med en masse sorg og mange skuffelser, og jeg mener derfor man så vidt muligt bør undgå og tage børn med på klinikken!!!

Anmeld

16. januar 2013

come2

Kris89 skriver:

Hej.

jeg ville ikke bryde mig om det.

Det er lidt akavet når man selv kæmper, at der så er nogle der slæber børn med ind på klinikken.

men sådan er man forskellige

Anmeld

16. januar 2013

Putomanen

Jeg må også sige, at jeg helst ville være fri for børn.

Jeg prøvede engang at et par havde taget deres familie med på klinikken, en mor, far og søster, og de sad og snakkede enormt højt og var meget forstyrrende. Det er ikke altid optimalt når man sidder i sådan en sårbar situation.

Jeg håber du finder en god løsning 

Anmeld

16. januar 2013

Kris89

Viventerdig skriver:

Syntes lidt det bør undgås.. Man er meget sårbar i et behandlingsforløb, og klinikken kan nogle gange være et "helle" og et sted det okay og være sårbar på .. Sidder der en med et barn ville jeg føle mig stødt og tror også at, der er andre der ville gøre det .. Behandlingerne er ofte for mange forbundet med en masse sorg og mange skuffelser, og jeg mener derfor man så vidt muligt bør undgå og tage børn med på klinikken!!!

tak for svar. kan sagtens følge dig. og havde også mine tvivl om jeg skulel spørge hende, men samtidig har jeg bare hårdt brug for nogen omkring mig lige i tiden...

den er svær, men heldigvis har jeg en tid allerede kl. 8.00, så håber jeg kommer til at sidde minimalt i venteværelset, så jeg kan komme hjem igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.