Årh jeg frygter sådan om vi kan klare to børn... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Vi vil rigtig gerne have to børn.. har en på 2 år nu.. vi tænker at prøve når hun er 3 år.. 
Men men men jeg er så bekymret om vi dog kan klare det  
Jeg synes så tit jeg er syg og det er mig som både må aflevere og hente vores barn nu.. Jeg synes det MEGA hårdt når man har feber, står og sveder tran og bare er ved at dejse om men alligevel trækker sig igennem.. og jeg synes bare tit jeg er syg.. 
Ej kan slet ikke sætte mig ind i hvis vi så havde to.. men vi SÅ gerne have en mere! Og vi har intet netværk som kan hjælpe når det er.. 
Derudover har jeg altid haft svært ved at "stå op om morgenen".. når uret ringer er det bare som om det hele bare er noget mød, jeg ser dagen igennem på alt det jeg skal nå og ORKER det bare ikke.. Jeg kan udsætte og udsætte uret.. ligeså snart jeg så er oppe i over en halv time så ser det meget mere lyst ud  vildt mærkeligt!!  Andre der har det sådan...?
Hvordan klarede i to børn`?

Samme her bortset tit at være syg. Vi vil gerne have een mere men først når jeg har fået arbejde, har indtjent min dagpengeret igen og der er luft i budgettet - det har pt lange udsigter. Men min mand fortalte da hans forældre da de var heroppe i onsdags hen over aftensmaden at vi gerne vil have en til, når ovenstående er opfyldt. Det kom i forlængelse af at min svigermor mente jeg havde taget mig (hvilket åbenbart betyder man har taget på) så der måske ventede en lillesøster på at komme ud. Vejer normalt mellem 48-49 kg men har de sidste måneder vejet omkring de 51-52 kg hvilket jeg syntes er fantastisk da jeg ellers aldrig kommer helt derop på skalaen, men der gemmer sig ingenting i maven for vi forsøger ikke - hvilket resulterer i ingen hanky panky - det er vi sgu for dårlige til at dyrke. Nå Anywho sidespring der - så tænker jeg også bare meget på hvordan det skal gå med nummer to. Vi er et eller andet sted bare enige om at have den forudséelse at den næste bliver stik MODSAT Elias *lol* For ligesom at skabe balance i hvor meget han sov som barn, hvor lidt han er syg, hvor "nem" og omgængelig han har været og er og alt det han har oplevet er gået så smertefrit både med overgange og kommunikation osv. 

Og er så fuldstændig på bane med, var det Modesty der skrev nedenunder dette indlæg.... om hvor meget det har krævet af os som forældre indbyrdes at BLIVE og VÆRE forældre. Og hvordan det vil blive med to hvor vi skal komme overens og samarbejde/opdrage osv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.