Anonym skriver:
Vi vil rigtig gerne have to børn.. har en på 2 år nu.. vi tænker at prøve når hun er 3 år.. 
Men men men jeg er så bekymret om vi dog kan klare det
Jeg synes så tit jeg er syg og det er mig som både må aflevere og hente vores barn nu.. Jeg synes det MEGA hårdt når man har feber, står og sveder tran og bare er ved at dejse om men alligevel trækker sig igennem.. og jeg synes bare tit jeg er syg.. 
Ej kan slet ikke sætte mig ind i hvis vi så havde to.. men vi SÅ gerne have en mere! Og vi har intet netværk som kan hjælpe når det er.. 
Derudover har jeg altid haft svært ved at "stå op om morgenen".. når uret ringer er det bare som om det hele bare er noget mød, jeg ser dagen igennem på alt det jeg skal nå og ORKER det bare ikke.. Jeg kan udsætte og udsætte uret.. ligeså snart jeg så er oppe i over en halv time så ser det meget mere lyst ud
vildt mærkeligt!!
Andre der har det sådan...?
Hvordan klarede i to børn`?
Det vil være meget nemmere for dig hvis hun kan lære og være selvstændig og klare det meste selv. Du kan fx vente til dit barn bliver 5 år også gå igang (Det er måske lidt længe) Men så vil hun være mere rolig når hun ser sin lillesøster/lillebror og kærligheden vil være stor og hun vil kunne mærke fordelingen. Det vil være nemmere for dig for så er hun blevet lidt stor og hun kan idet mindste forstå det meste og være en hjælpehånd for dig. Om morgnen står du op laver madpakken for storesøster og gøre de 2 klar også aflevere hende. Når hun er i børnehave/skole kan du bruge tiden med den lille, rydde op når den lille sover, også slappe af eller ud og gå en tur op til dig self,
Også hente storesøster fra børnehave/skole og hjem, de kan jo sidde sammen inde i stuen når du fx laver mad, hun kan lege med lillebror/lillesøster hun kan se cartoon what ever
imens baby ligger på et legetæppe. Du skal self også sidde med dem og bruge din tid på dem, skal du handle så kan i tage ud 1 gang om ugen med din kæreste/mand ind i bilen ud og handle også hjem, mangler du nogen små ting kan du be din mand/kæreste om at købe det med hjem eller også tage med barnet/børnene ud og købe det også hjem igen. I kan bade sammen imens far er hjemme også kan far tage imod den lille når du har badet hende/ham, og selv bade videre også tøj på hygge m.m osv. Derefter sidde med kæresten/manden alene og bruge tiden sammen når de er lagt i seng, det vil blive lidt hårdt for dig/jer i starten men sådan er det engang imellem.
Vil i fx gerne ud alene sammen kan i self hvis i har familie/venner aflevere børnene til dem bare for 1 nat, men først når den lille kan tage imod flaske og spise mader. Hehe det ved du godt nok selv meget om, du har jo allerede en i forvejen
Når så den lille begynder i VG/BH bliver det mere og mere nemt for dig, så skal du måske fx arbejde eller læse også kan du jo gøre det og det vil blive nemmere for dig, for nu er de begge i VG/BH/SKOLE, kommer du sent hjem, så kan far hente dem.. Det er sådan et liv jeg anbefaler, det jo bare min mening og det jeg syntes er nemt
Det self helt op til jer, og du skal tænke dig frem til det hele, forstille dig i sådan en situation osv, men held og lykke med det 
En sidste ting, op med humøret, sørg for at træne, tag din pige med i svømmehal, du må ikke være syg
He He. Frisk mor, god mor
Anmeld