Årh jeg frygter sådan om vi kan klare to børn... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

Solstrålebørn

Monica P skriver:

Vi venter os nr to til august og Johanne bliver to til september så jeg er ikke i tvivl om at vi får hænderne fulde i de første par år men jeg syntes at den bedste gave man kan give sit barn er søskende 

men ja det er jo bare med at hoppe ud i det 

Monica

Nåååååh..... Du er den ene af de gravide.... Stort tillykke... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2013

Solstrålebørn

Anonym skriver:

Vi vil rigtig gerne have to børn.. har en på 2 år nu.. vi tænker at prøve når hun er 3 år.. 
Men men men jeg er så bekymret om vi dog kan klare det  
Jeg synes så tit jeg er syg og det er mig som både må aflevere og hente vores barn nu.. Jeg synes det MEGA hårdt når man har feber, står og sveder tran og bare er ved at dejse om men alligevel trækker sig igennem.. og jeg synes bare tit jeg er syg.. 
Ej kan slet ikke sætte mig ind i hvis vi så havde to.. men vi SÅ gerne have en mere! Og vi har intet netværk som kan hjælpe når det er.. 
Derudover har jeg altid haft svært ved at "stå op om morgenen".. når uret ringer er det bare som om det hele bare er noget mød, jeg ser dagen igennem på alt det jeg skal nå og ORKER det bare ikke.. Jeg kan udsætte og udsætte uret.. ligeså snart jeg så er oppe i over en halv time så ser det meget mere lyst ud  vildt mærkeligt!!  Andre der har det sådan...?
Hvordan klarede i to børn`?

Havde det selv på samme måde dengang... Jeg tror nu det er meget normalt at have denne tanke... Selvfølgelig kan man klare at have 2 børn, dog vil det blive lidt hårdt nogle gange... 

Anmeld

18. januar 2013

Troldemommi

Solstrålebørn skriver:

Nåååååh..... Du er den ene af de gravide.... Stort tillykke... 

Mange tak 

Anmeld

18. januar 2013

Laulund87

Solstrålebørn skriver:

Vidste slet ikke I prøvede.... Ih hvor spændende! 

Går det ellers godt? 

Hehe det har du sagt før

Nej det gør det faktisk ikke, men mon ikke det bliver bedre igen

Anmeld

18. januar 2013

CaWi

Jeg har også svært ved at stå op om morgenen, og frygter om to mdr når jeg starter på job igen og skal have den lille i dp først. Jeg har nemlig altid bare stået op-taget tøj på og så ud af døren. Men det kan jeg jo ik mere.

Som du selv skriver, så handler det bare om at tage sig sammen til at stå op, for når man først er kommet op har man det jo okay.

Mht at du tit er syg. Er det sådan influenza og lignende?? For der virker bio-strath rigtig godt. Man kan få det som gær mikstur, dråber og tabletter.
Min søn får dråberne, og har ikke været syg efter vi begyndte på dem.

Anmeld

18. januar 2013

Solstrålebørn

Laulund87 skriver:

Hehe det har du sagt før

Nej det gør det faktisk ikke, men mon ikke det bliver bedre igen

Sagt før?  Jeg må have en meget dårlig hukommelse.

Anmeld

18. januar 2013

Laulund87

Solstrålebørn skriver:

Sagt før?  Jeg må have en meget dårlig hukommelse.

Jeps du har spurgt til det før, men hukommelsen kan jo svigte ind imellem

Anmeld

18. januar 2013

Solstrålebørn

Laulund87 skriver:

Jeps du har spurgt til det før, men hukommelsen kan jo svigte ind imellem

Hehe ja... Har også rigeligt om ørene... Projekt der skal laves og en praktik der skal beståes inden 2. skoleperiode.... 

Anmeld

18. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det gode ved at vente med nr 2, til nr 1 er lidt større, er at nr 1 så ka rigtig mange ting selv, man ka forklar hva der sker osv. 

Her har vi næsten 4 års forskel på nr 1 og nr 2 og det er bare dejligt!! Og nej jeg er heller ik den der springer først ud af sengen om morgnen!! Og jeg "frygter" når thea ska starte i skole om et par år og ska møde kl 8! Vh stine

Anmeld

18. januar 2013

Tulle28

Jeg har en på 2,10 og en på 4,5 mdr. og det ER hårdt at have 2 børn. Det er ikke så hårdt som jeg havde forventet, men det er hårdt. Det værste er morgenerne, når man ikke har sovet helt så godt som man burde og s skal op kl. bip med den store. Der var det jo luksus dengang det var første barn, der kunne man jo bare blive under dynen og putte Der skal gøres rent og ryddes op og der skal vaskes tøj og handles. Den der med at sige, at når man er på barsel, så må hjemmet bare flyde, det går altså bare ikke, for der er et større barn som også skal være der og tingene skal være iorden.

Selvom min datter er stor, så er hun stadigvæk en lille pige og der er mange ting hun ikke forstår (f.eks. at hun ind imellem lige må vente lidt) og selvom hun er god til at tage tøj af og på, så er der stadig meget hun skal hjælpes med og skal stadigvæk underholdes rigtig meget.

Når alt det sure er sagt, så er det fantastisk at se de to små rollinger kramme og når den store siger "jeg æææææælsker min lillesøster", er man jo lige ved at smelte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.