Jeg har en på 2,10 og en på 4,5 mdr. og det ER hårdt at have 2 børn. Det er ikke så hårdt som jeg havde forventet, men det er hårdt. Det værste er morgenerne, når man ikke har sovet helt så godt som man burde og s skal op kl. bip med den store. Der var det jo luksus dengang det var første barn, der kunne man jo bare blive under dynen og putte

Der skal gøres rent og ryddes op og der skal vaskes tøj og handles. Den der med at sige, at når man er på barsel, så må hjemmet bare flyde, det går altså bare ikke, for der er et større barn som også skal være der og tingene skal være iorden.
Selvom min datter er stor, så er hun stadigvæk en lille pige og der er mange ting hun ikke forstår (f.eks. at hun ind imellem lige må vente lidt) og selvom hun er god til at tage tøj af og på, så er der stadig meget hun skal hjælpes med og skal stadigvæk underholdes rigtig meget.
Når alt det sure er sagt, så er det fantastisk at se de to små rollinger kramme og når den store siger "jeg æææææælsker min lillesøster", er man jo lige ved at smelte
Anmeld