Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
....... om MORGENEN Vi gør.. men kom til at tænke på om det var nødvendig? Eller hvad man kan sige.. hun spiser jo alligevel igen halvanden time efter.. men kun fordi jeg jo selv børster tænder om morgenen også.. men det jo ikke pga mad, men evt dårlig ånde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det gør jeg på min søn. Selvom det måske ikke er så nødvendigt, så er det fint at få nogle gode vaner
Vh. Louise
Vi gør og har altid gjort det (siden den første tand kom)
ellers har hun virkelig meget dårlig ånde om morgnen
Den lykkelige skriver: ....... om MORGENEN Vi gør.. men kom til at tænke på om det var nødvendig? Eller hvad man kan sige.. hun spiser jo alligevel igen halvanden time efter.. men kun fordi jeg jo selv børster tænder om morgenen også.. men det jo ikke pga mad, men evt dårlig ånde
Som hovedregl børster jeg tænder på vores både morgen og aften... Er vi kommet for sent op eller bare har lidt travlt, kan vi godt en sjælden gang springe over om morgenen. Men vores børn synes også det er sjovt at få børstet tænder, specielt hvis mor også lige har fået sine børstet.
Det er faktisk vigtigst at børste tænder om morgenen .. Så ja , det gør vi
Morgen , formiddag og aften
Ja børster tænder om morgenen.
Ja morgen og aften, fra den dag de første tænder kom frem! Vh stine
Ja.. Her er det en pligt at børste tænder om morgen og aften
Faktisk børster jeg tænder på den mindste hver gang han ligger på 'puslebordet'... Da det er så hyggeligt og sjovt for ham
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128