skal jeg være bekymret når...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

hautecouture

Sara. skriver:

... Min datter synger :

"Jeg elsker min mor og også min far.. Og også noooor (lillebror)... Blomster er flotte og dufter så dejligt af solskin... Og min far har en anden kæreste... "

Hahahaha ja, må nok indrømme jeg ikke er bekymret men fik et smil på læben. Min mands reaktion da jeg fortalte det var at han gik hen til vores datter og sagde "lærke jeg sagde jo du ikke måtte sige noget"

Hvor er det dog SØDT

.... Jeg ville dog VIRKELIG være bekymret .... 

Nej ved du hvad, jeg er pædagog og jeg har, ifølge ungerne mest pigerne) MANGE fædre-kærester nede i børnehaven De er så fulde af spas 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Muhmi

Jep, jeg ville i hvert fald være totaaal bekymret... Hehehe

Anmeld

16. januar 2013

Laulund87

Hvorfor smider du ham ikke ud med det samme?! 5 årige er jo totaaaalt troværdige

Hehe

Ej pjat hvor er hun sød!

Anmeld

16. januar 2013

JS<3

Sara. skriver:

Børn er forskellige, og ligeså forskellige omkring sange, fantasi mm som med højde og vægt. Og det er det nok vigtigt at huske på.
Lærke er en pige som undrer sig over meget og som "leger" med virkeligheden. Hun synger ikke kun om det der sker, men digter sange om alt mellem himmel og jord. tror det er vigtigt at høre sangen fra Lærkes synspunkt - se den i børneperspektiv.. Far har en anden kæreste - hvad ligger der i det? Lærke har 3 kærester i børnehaven, måske det er det samme hun digter med ham. Tror slet ikke hun ved hvad utroskab er, som jeg kan forstå du ligger i det + dine tilhængere Tror man skal passe på med at overføre sine egne tanker og det voksne perspektiv til børns handlinger altid. Men i stedet prøve at forstå deres egen oplevelse af situationen.

jeg er helt enig her :p

sikke en lille sangfugl du har (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.