skal jeg være bekymret når...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.777 visninger
33 svar
0 synes godt om
15. januar 2013

Sara.

... Min datter synger :

"Jeg elsker min mor og også min far.. Og også noooor (lillebror)... Blomster er flotte og dufter så dejligt af solskin... Og min far har en anden kæreste... "

Hahahaha ja, må nok indrømme jeg ikke er bekymret men fik et smil på læben. Min mands reaktion da jeg fortalte det var at han gik hen til vores datter og sagde "lærke jeg sagde jo du ikke måtte sige noget"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Faith

Uh ha, ja jeg ville være meget bekymret!

Anmeld

15. januar 2013

LilleLene

Sara. skriver:

... Min datter synger :

"Jeg elsker min mor og også min far.. Og også noooor (lillebror)... Blomster er flotte og dufter så dejligt af solskin... Og min far har en anden kæreste... "

Hahahaha ja, må nok indrømme jeg ikke er bekymret men fik et smil på læben. Min mands reaktion da jeg fortalte det var at han gik hen til vores datter og sagde "lærke jeg sagde jo du ikke måtte sige noget"

haha sødt

men hvis hun er 16 ville jeg nok være bekymret

Anmeld

15. januar 2013

Sara.

LilleLene skriver:

haha sødt

men hvis hun er 16 ville jeg nok være bekymret

Hub er 5 med god fantasi og elsker at synge og digte sange

Anmeld

15. januar 2013

henh01

Haha

Jeg tror nu jeg alligevel ville tænke mit - hvorfor skulle hun finde på sådan noget hvis der ikke var noget i det?

Anmeld

15. januar 2013

Kris89

henh01 skriver:

Haha

Jeg tror nu jeg alligevel ville tænke mit - hvorfor skulle hun finde på sådan noget hvis der ikke var noget i det?

må også melde mig på her...

Anmeld

15. januar 2013

Doffie

henh01 skriver:

Haha

Enig.

Anmeld

15. januar 2013

Sara.

henh01 skriver:

Fordi hun er en pige på 5 år og "leger" med virkeligheden samt fantasien. Der elsker at synge og opdigte sange.
Der elsker rollelege, kærestelege, der går op i og spørger ind til hvordan ting, fænomener,mennesker mm hænger sammen...

Jeg er i hvert fald ikke det mindste bekymret slet slet ikke

Anmeld

15. januar 2013

henh01

Sara. skriver:

Fordi hun er en pige på 5 år og "leger" med virkeligheden samt fantasien. Der elsker at synge og opdigte sange.
Der elsker rollelege, kærestelege, der går op i og spørger ind til hvordan ting, fænomener,mennesker mm hænger sammen...

Jeg er i hvert fald ikke det mindste bekymret slet slet ikke

Min datter på 8 år havde også en periode hvor hun sang og digtede sange. Det var dog ting hun stødte på - altså hvis vi sad og spiste og hun fik øje på lampen så kunne hun synge: Tra la la la la vi spiser mad - bum bum buuum og der var en pæn lampe over bordet - tra la la laaa..

Jeg undrer mig over hun digter det om noget hun (forhåbentligt) ikke har oplevet - hvorfra ved hun at det er en virkelig for sig?

Anmeld

15. januar 2013

Doffie

henh01 skriver:

Min datter på 8 år havde også en periode hvor hun sang og digtede sange. Det var dog ting hun stødte på - altså hvis vi sad og spiste og hun fik øje på lampen så kunne hun synge: Tra la la la la vi spiser mad - bum bum buuum og der var en pæn lampe over bordet - tra la la laaa..

Jeg undrer mig over hun digter det om noget hun (forhåbentligt) ikke har oplevet - hvorfra ved hun at det er en virkelig for sig?

Enig her !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.