Føler mig så dum og forarget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Muhmi skriver:

Han er da ikke en gammel mand når han er 27?

Tror nu ikke at sådan nogle unge piger er det eneste han kigger på tror du?

Mange af dem er sikkert over 18, men det er meget populært at skrive at de er 17...

Let's face it... Mænd tænder på unge piger, men det gør dem altså ikke pædofile i min verden.. Han er jo ikke sammen med en 16-17 årig, han er jo kæreste med dig, det er fantasier og dem skal man da have lov at have

Tænkte det samme....

Men okay - da jeg var 17 var jeg sammen med en der er 15 år ældre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

modesty

Miss Kat skriver:

Soooooo pussy whipped!! Men nice move, der er vist én der får sex i aften. Hvis dit svar havde været anderledes, havde du jo ikke fået lov at låne konens profil. Virkelig helt ekstremt hyklerisk i mine øjne, men forstår udmærket dine bevægegrunde.

Og at du siger børn/teenagere i samme sætning er jo helt ude i hampen i forhold til TS's problem. Der har aldrig været nævnt børn i denne sammenhæng. JA, han skulle have smæk hvis det drejede sig om børn, men det her handler om teenagere - 16 årige! Som om du ikke selv syntes Britney Spears eller Hannah Montana eller whoever var rålækre da de kom frem! Hvor gammel er din datter lige, siden du selv bruger den reference? 16? Ellers kan vi jo ikke bruge sammenligningen til noget. Du trækker referencer til pædofili og det er jo helt uden for sammenhængen.

At jeg ellers er fuldstændigt enig i at unge teenagere ikke skal lægge kompromiterende billeder af dem selv online, er én ting, men jeg har det virkelig hårdt med din selvforherligelse og gloriepudsning i et gennemført kvindedomineret forum.

LOL, SÅ enig! 

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar ladys, og mand ;-) læser dem ordentligt og svare i morgen da mit hovede er fyldt nu og mine tanker blæser rundt. Har googlet hvad jailbait egentlig er- og ja det hjalp vitterlig ikke på noget. Er mere forarget end før, ked, skuffet og frastødt. Men skriver i morgen @-}--

Anmeld

26. januar 2014

katy

hej kan godt forstå din foragelse. Har opdaget at min kæreste kigger efter små piger på imellem 11-13 år. han tænder på små  uskyldige jomfruer. det er så slemt at når vi er ude så kan han ikke koncentrer sig og kigge mig i øjnene uden og betragte hvilken som helst lille pige der går forbi os. HJÆLP aner ikke hvad jeg skal stille op.

ps. jeg er 32 og han er 22 år. jeg er 10 år ældre end ham. og det gør det endu mere frustrerende!!!

Anmeld

26. januar 2014

Monski

katy skriver:

hej kan godt forstå din foragelse. Har opdaget at min kæreste kigger efter små piger på imellem 11-13 år. han tænder på små  uskyldige jomfruer. det er så slemt at når vi er ude så kan han ikke koncentrer sig og kigge mig i øjnene uden og betragte hvilken som helst lille pige der går forbi os. HJÆLP aner ikke hvad jeg skal stille op.

ps. jeg er 32 og han er 22 år. jeg er 10 år ældre end ham. og det gør det endu mere frustrerende!!!

Tråden er et år gammelt

.. Men når det så er sagt, så mener jeg altså at det er sygeligt det din kæreste har gang i
Hvis han tænder så meget på piger ned til 11, ELLEVE, års alderen at han ikke kan kigge dig i øjnene når de går forbi så er der altså noget helt helt galt
Kan virkelig godt forstå din frustration, men mener bestemt at det er et problem der kræver handling!!

Anmeld

26. januar 2014

TNBC

katy skriver:

Sørg for at han får noget hjælp. Det er børn han tænder på, små børn. Han skal have hjælp med det samme, og det kan ikke gå for hurtigt.

Anmeld

26. januar 2014

MomInTheMaking

Fejl

Anmeld

26. januar 2014

Mor til Ella

katy skriver:

Ja jeg ved godt hvad jeg ville gøre.

Sparke ham så hårdt i røven ud af mit hus.

Det er da bare for ulækkert, bare tanken om at det var min datter klamme mænd tænder på gør mig dårlig.

Jeg kunne ikke leve sammen med et så forstyrret menneske.

Er helt rystet

Anmeld

27. januar 2014

katy

Hej og tak for respons...
I starten troede og tænkte jeg det bare var en uskyldig fantasi- da det ligger naturligt at mænd tænder på ungdommelighed. JEG har ikke selv børn som de fleste af jer..
Jeg har konfronteret ham om det igår. Og han siger det ikke passer og han ikke tænder på 12-13 årige piger. Det er svært for mig og vudere da jeg aldrig har fundet noget som billeder eller lign...

jeg er bange for jeg tager fejl og det blot er en uskyldig fantasi...

Anmeld

27. januar 2014

katy

vil lige pointere Kvinder der er altså mange rigtig mange mænd,som tænder på jomfruelighed. har forhørt mig. de kloge siger det er fascinerende for mænd mange end man lige tror....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.