Han er da ikke en gammel mand når han er 27?
Tror nu ikke at sådan nogle unge piger er det eneste han kigger på tror du?
Mange af dem er sikkert over 18, men det er meget populært at skrive at de er 17...
Let's face it... Mænd tænder på unge piger, men det gør dem altså ikke pædofile i min verden.. Han er jo ikke sammen med en 16-17 årig, han er jo kæreste med dig, det er fantasier og dem skal man da have lov at have 

Jeg er ret overbevist om, en overraskende stor del mænd er glade for de helt unge og sprøde piger, om vi gamle koner bryder os om det eller ej.
Skolepigeuniformer er f.eks. en helt almindelig, udbredt fantasi og bilder vi os virkelig ind, mændene kun synes de er frække på os? Hvad mon fantasien udspringer fra?
Jeg tror, mange mænd simpelthen tænder på det nye, uberørte og uskyldige, hvor klichéagtigt det end må være. Men hallo, vi er jo ikke bedre? Bare se på mængden af kvinder herinde, der falder i svime over Grey? Og hvor mange af os ønsker egentlig at blive voldtaget eller hvad hulen vi går rundt og fantaserer om?
Det er jo bare fantasi, så så længe det ikke drejer sig om deciderede børn, men "bare" 16 årige, ville jeg altså bare trække på skuldrene, hvis jeg var dig. Ikke at jeg ikke forstår dine argumenter, for det gør jeg skam, men det hjælper jo ikke at argumentere mod sexfantasier.
De går jo ikke bare væk, og det betyder jo ikke, han har lyst til at udleve dem. Der er forskel på fantasi og virkelighed!
Anmeld