altså... ja det er klamt.. men rigtigt mange mænd tænder på unge piger og sådan er det. Det gør det jo ikke til noget der har med pædofili at gøre. Tror mere det handler om tanken om det er ungt, uskyldigt, jomfrueligt eller noget i den stil. Derudover er det jo også ret langt fra fantasi til handling 
Men det er da ikke fedt altså - selvom man ikke selv er gammel (jeg er fx 28) så føler man sig da lidt som en gammel madam, hvis ens kæreste sidder og kigger på sådan nogle unge kvinder - det kan man jo godt synes er svært at hamle op med.
Hvis jeg har haft den snak med min kæreste om fx unge piger er lækre eller om det er i orden for fx en af hans venner at være sammen med en ung pige, så plejer jeg altid at lave en god sammenligning med en eller flere piger vi kender på den alder fx min "lille" kusine på 18 år - og det er noget der giver eftertanke for ham kan jeg se, for det sætter et virkeligt billede på hvor ung (og hvor meget et barn) man stadig er når man kun er 18 år.
ps. vil godt lige pointere at når jeg siger "ung pige" så mener jeg også 18+. Alt under 18 år er vildt frastødende.
Anmeld