Hvordan lærer han at drikke af kop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

Kay

vi har været i ikea og fundet nogle plast glas... hvor der er 5-6 stykker i en pakke i forskellige farver... dem drikker elna faktisk meget bedre af end noget andet... og mener de kostede 15 kr. for en pakke der ud over købte vi skålene der matcher for de er bare en god str. til hendes mad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Masig

Kay skriver:

vi har været i ikea og fundet nogle plast glas... hvor der er 5-6 stykker i en pakke i forskellige farver... dem drikker elna faktisk meget bedre af end noget andet... og mener de kostede 15 kr. for en pakke der ud over købte vi skålene der matcher for de er bare en god str. til hendes mad 

Ok. Må en tur forbi ikea en af dagene tror jeg. Var også nogle andre ting vi skulle have derinde, skal bare lige komme i tanke om hvad det var hehe. Han er faktisk allerede blevet bedre til at drikke, men vil gerne have nogle børne kopper/krus til ham. 

Anmeld

20. januar 2013

Kay

Masig skriver:

Ok. Må en tur forbi ikea en af dagene tror jeg. Var også nogle andre ting vi skulle have derinde, skal bare lige komme i tanke om hvad det var hehe. Han er faktisk allerede blevet bedre til at drikke, men vil gerne have nogle børne kopper/krus til ham. 

jeg sys de virkede ret store inden vi begyndte at bruge dem.. men hun kan rigtig godt li at hun selv kan holde på dem samtidig deres skeer er også gode  

Anmeld

20. januar 2013

Masig

Kay skriver:

jeg sys de virkede ret store inden vi begyndte at bruge dem.. men hun kan rigtig godt li at hun selv kan holde på dem samtidig deres skeer er også gode  

Jeg må kigge på dem... Må tage en tur i ikea en dag jeg keder mig 

Anmeld

20. januar 2013

Kay

Masig skriver:

Jeg må kigge på dem... Må tage en tur i ikea en dag jeg keder mig 

hvis vi boede tættere på hinanden havde jeg med glæde gjort dig selskab

Anmeld

20. januar 2013

Masig

Kay skriver:

hvis vi boede tættere på hinanden havde jeg med glæde gjort dig selskab

Ja kunne være hyggeligt 

Men jeg må tage min søster med i stedet 

Anmeld

20. januar 2013

Kay

Masig skriver:

Ja kunne være hyggeligt 

Men jeg må tage min søster med i stedet 

god ide har os lige været der og brugt alt for mange penge (for en gangs skyld)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.