Fastalavn, er mit navn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Happiness skriver:

Ja, nu nærmer tiden sig hvor man skal finde ud af hvad de små poder skal klædes ud som.

Jeg gad godt at Lukas skulle være Pingu, da han bare ELSKER den Men kan ikke finde den nogle steder, så nu må jeg i tænkeboks

Hvad skal dit barn klædes ud som?? Og hvad har de været klædt ud som før??

Karla skal være Rasmus Klump, som hun er meget glad for :-)

Reserve bedste strikker en hue, moster syr bukser og jeg har fundet en brun bluse - (det var hvad jeg kunne klare ;-) )

Hun bliver SÅ fin ! :-)

//Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Happiness skriver:

Ja, nu nærmer tiden sig hvor man skal finde ud af hvad de små poder skal klædes ud som.

Jeg gad godt at Lukas skulle være Pingu, da han bare ELSKER den Men kan ikke finde den nogle steder, så nu må jeg i tænkeboks

Theo 21 mdr skal være klovn. Theis 4 år skal være spiderman eller cowboy.
Klovnetøjet lavede jeg selv til theis da han var ca 2 år som lillebror skal bruge i år.
Theo var sidste år bjørnebandit. Og theis var cowboy

Anmeld

14. januar 2013

Misscbn

Happiness skriver:

min søn er 15½ mdr når der er fastelavn

og jeg er kommet frem til at lave et hjemme lavet alladin kostume til ham  

Anmeld

14. januar 2013

Laulund87

Maria har været en kylling, et MEGET særpræget kostume der gav meget opmærksomhed Så har hun også været mariehøne..

I år skal hun være Pippi eller Minnie Mouse, tror jeg. Har også kigget på et havenisse kostume

Vil gerne have at hun ikke ligner alle andre børn i et kostume fra BR f.eks Men de koster så også minimum 300 kr.

Anmeld

14. januar 2013

Klumpe-dumpe

Min datter skal være cupcake. Sidste år var hun græskar

Anmeld

14. januar 2013

M (:

Happiness skriver:

Herhjemme har mine søskende og jeg været: Blomst, Kylling, Bamse, Kat, Baby, Heks, Fe, Prinsesse. Derudover har jeg set fantasifulde udklædninger som f.eks. en brusekabine

Anmeld

14. januar 2013

M (:

Maria har været en kylling, et MEGET særpræget kostume der gav meget opmærksomhed Så har hun også været mariehøne..

I år skal hun være Pippi eller Minnie Mouse, tror jeg. Har også kigget på et havenisse kostume

Vil gerne have at hun ikke ligner alle andre børn i et kostume fra BR f.eks Men de koster så også minimum 300 kr.

Haha, det har min lillebror også været, og gud, hvor var han nuttet! Han var to år..

Anmeld

14. januar 2013

Laulund87

M (: skriver:

Haha, det har min lillebror også været, og gud, hvor var han nuttet! Han var to år..

Jeg har lavet en tråd herinde, vil du se?

Anmeld

14. januar 2013

Pikku Myy

Laulund87 skriver:

Jeg har lavet en tråd herinde, vil du se?

Det vil jeg gerne

Anmeld

14. januar 2013

Laulund87

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.