Fastalavn, er mit navn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.237 visninger
61 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

Happiness

Ja, nu nærmer tiden sig hvor man skal finde ud af hvad de små poder skal klædes ud som.

Jeg gad godt at Lukas skulle være Pingu, da han bare ELSKER den Men kan ikke finde den nogle steder, så nu må jeg i tænkeboks

Hvad skal dit barn klædes ud som?? Og hvad har de været klædt ud som før??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

MorDk

Vores søn skal være Batman. Han aner ikke hvem han er... men han fik noget nattøj med slag. Så det er for os en nem løsning. Han går ikke så meget op i det. Ellers overvejer jeg faktisk at købe et sæt med CARS. For han ELSKER Cars.

Sidste år var han Dinosaura til fastelavn og da han var 6 mdr. gammel (hans første fastelavn) var han supermand!

Prinsessen skal være fe/prinsesse ♥ Lyserødt tylskørt og sølvsko *S*

Anmeld

14. januar 2013

Happiness

MorDk skriver:

Vores søn skal være Batman. Han aner ikke hvem han er... men han fik noget nattøj med slag. Så det er for os en nem løsning. Han går ikke så meget op i det. Ellers overvejer jeg faktisk at købe et sæt med CARS. For han ELSKER Cars.

Sidste år var han Dinosaura til fastelavn og da han var 6 mdr. gammel (hans første fastelavn) var han supermand!

Prinsessen skal være fe/prinsesse ♥ Lyserødt tylskørt og sølvsko *S*

Det var også nogle gode idéer

Tænker at det skal være noget uden hovedbeklædning, da Lukas ville tage det af Så man skal forstå meningen, selv om han tager "hoveddelen" af

Han forstår heller ikke hvad fastalavn er Synes bare det er sjovt at få lov at klæde ham ud for første gang

Anmeld

14. januar 2013

MorDk

Happiness skriver:

Det var også nogle gode idéer

Tænker at det skal være noget uden hovedbeklædning, da Lukas ville tage det af Så man skal forstå meningen, selv om han tager "hoveddelen" af

Han forstår heller ikke hvad fastalavn er Synes bare det er sjovt at få lov at klæde ham ud for første gang

Da Bassen var Supermand der var det en heldragt jeg købte i H&M. Den var super fin og han kunne bevæge sig i den og havde den på hele dagen.

Anmeld

14. januar 2013

Moma

Vores datter vil være skumfidus i år, så jeg skal godt nok også lige i tænkeboks. Sønnen (første år, hvor han ved lidt om,  hvad det drejer sig om) vil enten være pirat, Pluto eller Spiderman.

Sidste år var vores datter klædt ud som baby og vandt prisen for bedst udklædte i hendes aldergruppe.

Vores søn var sidste år Byggemand Bob - nemt - overalls, skovmandsskjorte, værktøjsbælte og hjelm (begge ting havde han), og så havde jeg købt et par Byggemand Bob støvler, som han stadig kan passe.

Anmeld

14. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores pige skal være prinsesse og vores dreng skal være Anakin fra Star Wars.

De har før været tiger, mariehøne, pirat og spidermann

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. januar 2013

tarkoflen

Moma skriver:

Vores datter vil være skumfidus i år, så jeg skal godt nok også lige i tænkeboks. Sønnen (første år, hvor han ved lidt om,  hvad det drejer sig om) vil enten være pirat, Pluto eller Spiderman.

Sidste år var vores datter klædt ud som baby og vandt prisen for bedst udklædte i hendes aldergruppe.

Vores søn var sidste år Byggemand Bob - nemt - overalls, skovmandsskjorte, værktøjsbælte og hjelm (begge ting havde han), og så havde jeg købt et par Byggemand Bob støvler, som han stadig kan passe.

Ej hvor synes jeg din datter er sej, at hun vil være skumfidus

Jeg tænker pladevat, ville være det nemmeste at lave en skumfidus ud af

Anmeld

14. januar 2013

AnneBJ

Min søn skal være hjemmelavet Robin Hood. Han bliver 2 år en måneds tid efter fastelavn

Anmeld

14. januar 2013

Moma

tarkoflen skriver:

Ej hvor synes jeg din datter er sej, at hun vil være skumfidus

Jeg tænker pladevat, ville være det nemmeste at lave en skumfidus ud af

Tænkte også lidt, at det måske ikke var så svært igen. Er ikke ret god til at sy.

Pladevat ja og noget hvidt eller lyserødt stof omkring, så det kommer til at ligne en skumfidus. og så skal hun have den på sammen med bluse og strømpebukser.

Anmeld

14. januar 2013

tarkoflen

Moma skriver:

Tænkte også lidt, at det måske ikke var så svært igen. Er ikke ret god til at sy.

Pladevat ja og noget hvidt eller lyserødt stof omkring, så det kommer til at ligne en skumfidus. og så skal hun have den på sammen med bluse og strømpebukser.

Nej jeg tror det er i den nemme ende

Pladevat giver jo god fylde til en skumfidus, og jeg er sikker på, at de i en stofbutik vil kunne komme med et fif eller to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.